fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה תארח את אליפות העולם בלקרוס

לקרוס בנתניה צילום רן אליהו
לקרוס בנתניה צילום רן אליהו

ביום שלישי השבוע התקיים באיצטדיון בנתניה טקס ההכרזה על בחירתה של נתניה כמארחת רשמית של אליפות העולם בלקרוס שתתקיים בקיץ בשנה הבאה. התחרות עתידה להביא לישראל כ- 2,000 ספורטאים מ- 50 המדינות ולמעלה מ- 5,000 אוהדי לקרוס מכל רחבי העולם. התחרות  תערך באצטדיון העירוני במשך עשרה ימים במהלך חודש יולי 2018.

לקרוס (Lacrosse), הוא ספורט קבוצתי במסגרתו נדרשים השחקנים להשתמש במקל ייחודי שבקצהו רשת ובכדור גומי קשיח אותו יש לקלוע לשער היריב. הלקרוס הוא שילוב ספורטיבי של כדורגל, כדורסל והוקי והוא נחשב לספורט הקיץ הלאומי של קנדה ולענף ספורט צומח בארה"ב.

לקרוס בנתניה צילום רן אליהו
לקרוס בנתניה צילום רן אליהו

לדברי דיוויד לסדיי, מנכ"ל איגוד הלקרוס הישראלי: "המטרה שלנו היא לא רק להביא את הלקרוס לכל בית בישראל, אלא גם להביא את ישראל למיליוני בתים בעולם. ישראל היא המדינה הראשונה והיחידה בינתיים שאינה דוברת אנגלית שתארח את הטורניר. בחירתה לאירוח אליפות העולם, מגיעה על רקע ההצלחות האחרונות של ישראל בזירה הבינלאומית. בארץ פועלים 18 מועדונים ובהם מאות שחקנים פעילים. הישגים אלה, ממקמים את ישראל כאחת המועמדות המובילות לזכייה באליפות העולם בשנה הבאה".

ראש העירייה מרים פיירברג- איכר סיפרה שבנתניה ענף הלקרוס צובר תאוצה ופועל בספורטק מזרח נתניה ובספורטק רמת פולג-עיר ימים זו השנה השלישית בהצלחה רבה. "במהלך שנים אלה נבחרו שחקנים מנתניה לייצג אותנו באליפות העולם לשחקנים מתחת לגיל 19 ובטורנירים ברחבי אירופה. תחרות זו מצטרפת לתחרויות בינלאומיות נוספות שאירחנו"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות