fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: נתפס חשוד בהצתת שני קטנועים ברחוב דיזנגוף

אחרי שהוצתו ברחוב דיזנגוף בנתניה כעשרה פחי אשפה, הוצתו ביום שישי האחרון באמצע סופה וגשם שני קטנועים באותו רחוב. יום לאחר שהוצתו הקטנועים, תפסה משטרת נתניה את המצית
קטנוע שהוצת ברחוב דיזנגוף (צילום: עירית גולני)
קטנוע שהוצת ברחוב דיזנגוף (צילום: עירית גולני)
קטנוע שהוצת ברחוב דיזנגוף (צילום: עירית גולני)
קטנוע שהוצת ברחוב דיזנגוף (צילום: עירית גולני)

בערב שישי הוצת קטנוע ברחוב דיזנגוף בנתניה ושוטרי סיור מתחנת המשטרה בעיר הגיעו למקום ופתחו בחקירה. בעוד לוחמי האש מכבים את הקטנוע הוצת קטנוע נוסף במעלה הרחוב והכוחות מיהרו למוקד השריפה השני.

בעקבות שני האירועים פתחו השוטרים בסריקות רגליות באזור כשלפתע הבחינו בצעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב העיר היושב על גרם מדרגות בכניסה לבניין ברחוב אוסישקין הסמוך לרחוב דיזנגוף. השוטרים ניגשו לשוחח עם הצעיר לשאול אותו למעשיו והאם הבחין במתרחש. לאחר שציין כי לא ראה דבר המשיכו בדרכם, או כך לפחות חשב הצעיר.

השוטרים התרחקו מהמקום אך המשיכו לשמור עמו על קשר עין לאחר שעורר את חשדם ונראה לחוץ. כעבור דקה נראה אדם נוסף מתקרב למקום כשבידו שקית גדולה והשניים החלו להימלט. לאחר מרדף קצר נתפס הצעיר שישב על גרם המדרגות, אז הריח אחד השוטרים כי ממעילו עולה ריח של עשן והוא עוכב לחקירה בחשד שהצית את שני הקטנועים. בחקירתו טען כי בסך הכל המתין לחברו. זהותו של החשוד השני ידועה למשטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות