fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה נערכת לסערה, התושבים עדיין מודאגים

רק לפני כחודשיים, תושבי רחוב השושנה בנתניה חולצו בסירות בעקבות הצפות מי הגשמים. האם העירייה תצליח למנוע מצב דומה בהכנותיה לסערה המתקרבת מחר?
איזי ענבר מבקר ברחוב השושנה. צילום : רותי ברמן

עיריית נתניה הודיע ופירטה על היערכותה לקראת הסערה הצפויה מחר (שלישי), אולם תושבי רחוב השושנה בעין התכלת, שחוו על בשרם את תוצאות מזג האוויר הסוער, חוששים ומודאגים ממה שעלול להתרחש בעקבות הסערה. רק לפני כחודשיים, בעת ימי הגשמים החזקים שהיו בעיר, הם כמעט וטבעו במים שהציפו את הרחוב חולצו בסירות ולתחושתם, לא נראה שעיריית נתניה הצליחה בתקופה כה קצרה לשפר את מצבם.

מהעירייה נמסר כי במהלך החודש האחרון מנכ"ל העירייה איזי ענבר, הנחה את כל הגורמים המקצועיים בעירייה להיערך לקראת מזג האוויר הסוער שצפוי ללוות אותנו באמצע השבוע, במטרה לתת מענה מהיר ויעיל לתושבי העיר. בין היתר, ניתנה הנחייה לניקוי המרזבים והקולטנים במוסדות החינוך השונים, כאשר מינהל ההנדסה התבקש, לחזק את המנופים ולהשבית את כל המנופים הפועלים בסמיכות למוסדות החינוך.

ענבר מבקר ברחוב השושנה (צילום : רותי ברמן)

כמו כן נדרש מינהל ההנדסה להורות לקבלנים העובדים עם העירייה להימנע מתחילת חפירות חדשות, כאשר הנחיה ברוח זה הועברה גם לחברת החשמל, בזק וחברת הוט. בנוסף הנחה מנכ"ל העירייה להסיר את ההצללות בכל מקום שניתן וכמובן לדאוג שגם בחופי הים, יוסר כל אביזר שעלול לגרום לנזק בסערה הצפויה.

 המוקד העירוני הפועל 24 שעות ביממה, יתוגבר. הפיקוח העירוני נערך עם אמצעי חילוץ, לרבות עם רכבים  רבי מינוע כדי לסייע ככל הניתן להזרמת התנועה בעיר. בעירייה מדגישים  כי ההיערכות וההכנות נעשות בנוסף להכנות המתבצעות בשגרה, על פי מה שמוגדר כנוהל חורף, שכללו בין היתר: ניקוי קולטנים בכל רחבי העיר למניעת הצפות, גיזום עצים, בדיקות מערכות התיעול והניקוז, תגבור גורמי פינוי וניקיון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות