fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: נעצר ושוחרר בעלי הכלבה שהומתה בחוף הים

בעלי הכלבה שנמצאה מתה בחוף ארגמן חנוקה בשקית ניילון לא חשוד בפלילים. המשטרה סגרה את התיק
הכלב הנרצח (צילום: אסף ברזינגר)
הכלב הנרצח (צילום: אסף ברזינגר)

אסף ברזינגר חובש בחוף הארגמן וצלם נקרא השבוע באופן בהול על ידי אישה נסערת שראתה אדם מתעלל בכלב ובניגוד לרצון הכלב,עוטף את ראשו בשקית ניילון וסוחב אותו בכח לים.

"האישה והבת שלה היו נסערות. היא אמרה שמישהו הכניס בכוח כלב מסוג לברדור גדול לתוך הים כשהוא עוטף לו את הפנים עם שקית ניילון ומנסה להטביע אותו והכלב השתולל. לדבריה האיש לא נתן לאף אחד להתקרב. היא אמרה שהיא פחדה מהאלימות שלו שמא יפגע בה. הכלב נסחף לסלעים ואחרי כמה דקות נפלט מרחק 50 מטר דרומה מסוכת המציל.

הכלב הנרצח (צילום: אסף ברזינגר)
(צילום: אסף ברזינגר)

כששאלתי אותה מדוע לא הזעיקה מיד את המשטרה היא אמרה שהיא היתה נסערת ופחדה ממנו. אנשים רצו לעזור ולהוציא את הכלב אך האיש שהיה בן 30 ל-40 לא נתן לאף אחד להתקרב".

אסף שהוא איש מד"א רץ מהר למקום על מנת לנסות להציל את הכלב: "כשהגעתי למקום בו הוא היה מוטל הבחנתי בכלב כשהוא כבר ללא רוח חיים כאשר ראשו עטוף בשקית ניילון. לאחר תשאול עוברי האורח הבנתי שהבחור ברח מהמקום וגם הם ראו אותו מכניס בכוח את הכלב לתוך הים ומטביע אותו והוא לא נתן לאף אחד להתקרב. הזמנתי מיד משטרה. צוותים של משטרת נתניה בילוש וגם סיור הגיעו תוך רגעים והתחילו בסריקות אחר החשוד אך לצערנו הוא לא אותר. הכלב נקבר ליד המצוק".

 כאיש מד"א ראית מקרים מזעזעים.

"אני לא הפסקתי לבכות כשראיתי את הכלב בתוך הניילון. יש לי כלב בבית ואני לא מבין איך בן אדם מסוגל לעשות דבר כזה מזעזע. האיש הזה הוא חלאת אדם. זה רצח באכזריות. רצח לכל דבר. כצלם ואיש מד"א אני מגיע לזירות עם נפגעים ורואה דברים מזעזעים. המקרה הזה חדר לנשמה שלי. אני כועס גם על עצמי שלא הייתי במקום כדי למנוע את זה. כשהגעתי הביתה והכלב שלי קפץ עלי משמחה-בכיתי".

מספר ימים לאחר המקרה נעצר בעל הכלב, שסיפר כי לא הטביע את הכלב, המשטרה סגרה את התיק. מתחנת נתניה נמסר בתגובה: "נפתחה חקירה נמרצת בידי שוטרי התחנה, עם איתור בעל הכלבה ויום חקירתו הוברר כי אין חשד לפלילים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות