fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה מקווה לעלייה במשחק מול בית"ר ירושלים

מכבי נתניה סיימה משחק נוסף ללא ניצחון והפעם 0:0 משמים מול בני סכנין. נתניה מתכוננת למשחק מול בית"ר ירושלים בשבת הקרובה. הקבוצות ביקשו מהתאחדות הכדורגל לדחות את המשחק בשעה ונענו. המשחק נדחה ל-19:30 בערב
התחלת המשחק
התחלת המשחק (צילום: רותי ברמן)

משהו לא טוב קורה לשחקנים של טל בנין שסיימו משחק נוסף ללא ניצחון. אמנם, הקבוצה עצרה את רצף ההפסדים והצליחה לשמור על שער נקי, אך מדובר במשחק חלש נוסף של הקבוצה שלא מצליחה להתחבר ולהציג משהו מהכדורגל לו זכו אוהדי אשתקד. בקבוצה מקווים למרות הכל למלא את מגרש היהלום החדש בנתניה עד אפס מקום במשחק הליגה הקרוב שיתקיים בשבת הקרובה מול בית"ר ירושלים.

מהבירה צפויים להגיע אלפי אוהדים ומצפים לכמות נכבדת גם מהקהל המקומי. במהלך השבוע שלח נשיא הקבוצה עו"ד גיל לב מכתב להתאחדות לכדורגל ולחברת הטלוויזיה צ'רלטון וביקש לדחות את שעת המשחק שצפויה לשעה: 17:35, דקות ספורות לאחר צאת השבת. במהלך מכתבו ציין לב: "לשתי הקבוצות מחנה אוהדים גדול אשר שמירה על מסורת ישראל היא נר לרגליו. "למותר לציין שהמשחק עשוי למשוך אליו קהל אוהדים רב ולמנף את הכדורגל הישראלי וזאת בין היתר על רקע פתיחתו של האצטדיון החדש בנתניה. מצטער מאד שבשל החלטה לקיים את המשחק בשעה שבנדון, יימנע מאלפי אוהדים להגיע לאצטדיון". בהמשך מכתבו ביקש לב להזיז את שעת המשחק לשעה מאוחרת יותר לאחר צאת השבת תוך כדי שיקול זמן הנסיעה מירושלים לנתניה.

 

לבלינקר נודע כי התאחדות הכדורגל וחברת צ'רלטון החליטו להיענות לדרישה ודחו את שעת המשחק ל-19:30 בכדי שגם האוהדים הדתיים של שתי הקבוצות יוכלו להספיק להגיע למגרש.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות