fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה מחכה לאבי סטרול

במקביל לפתיחת האימונים ממשיכים בבניית הסגל
אימון של מכבי נתניה
אימון של מכבי נתניה (צילום: ארכיון)
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי (צילום: ארכיון)

השבוע החל להתאמן בקבוצה הבלם אבי סטרול, שכבר שיחק בעבר במכבי נתניה תחת הבעלים דניאל יאמר ועזב לבלגיה. לפני שנתיים חזר סטרול לישראל, חתם במכבי תל אביב אבל נפצע ונעדר כשנה וחצי מהמגרשים. מהמועדון נמסר כי בשלב זה סטרול בא רק כדי לשמור על כושר ורק לאחר מספר אימונים ייקבע עתידו. במועדון החליטו להוריד את מחירו של בלם הקבוצה עומרי בן הרוש. עד עתה דרשו בקבוצה מיליון יורו והשבוע ירד המחיר ל-2.5 מיליון שקלים.

בנתניה מקווים כי מכבי חיפה או מכבי תל אביב יהיו מעוניינים בשחקן שכן סכום מכירתו אמור לסייע לתקציב הקבוצה בעונה הבאה. המאמן יוסי מזרחי: "אנחנו מודעים לבעיות בחלק ההגנתי שלנו, אבל יש לנו מספיק זמן ונדע לתת את הפתרונות".

בשבוע שעבר נערכה הגרלת המשחקים של הליגה הלאומית בעונה הקרובה, בה נקבע כי נתניה תפתח את העונה במשחק בית מול בני לוד. במחזור השביעי תשחק נתניה מול היורדת השנייה מליגת העל, הפועל רמת גן. העונה תסתיים עבור נתניה במשחק בית מול הכוח רמת גן. בנתניה התייחסו להגרלה ואמרו: "אנחנו לא מסתכלים על משחק זה או אחר. בסופו של דבר נצטרך לשחק מול כל הקבוצות בליגה. הדבר היחיד שמשמח אותנו היא העובדה שהמשחק האחרון בליגה הסדירה ייערך בבית שלנו מול הקהל שלנו. התקווה היא שהאצטדיון החדש שלנו יהיה מלא".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות