fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: מבצע "הקש בדלת" יתקיים בשבוע הבא

האגודה למלחמה בסרטן בנתניה תקיים בשבוע הבא את מבצע התרמה לחולי סרטן. מנהלת הסניף דינה רוטשילד: "הציבור מתבקש במקרה זה לפתוח ברצון ולתרום כנדיבות ליבו כל סכום"
סרטן השד (צילום אילוסטרציה PantherMedia)
סרטן השד (צילום אילוסטרציה PantherMedia)
דינה רוטשילד (איציק בן שושן)
דינה רוטשילד (איציק בן שושן)

האגודה למלחמה בסרטן בנתניה נמצאת בימים אלה בעיצומו של הכנת מבצע "הקש בדלת" וחודש המודעות לסרטן השד שיתקיים בתאריך 14.10.

סניף נתניה של האגודה למלחמה בסרטן בניהולה של רוטשילד, זוכה להצלחה בגין הפעילויות הרבות שנעשות בו והשבוע הוזמנו נציגיו לנשיא המדינה. רוטשילד מנהלת את האגודה למלחמה בסרטן זו השנה ה-18 ו-150 המתנדבים שלה עסוקים בארגון המבצע.

"אנחנו צריכים להגיע למספר רב של בתי אב, למוסדות ציבור, למפעלים ולאנשי עסקים כדי להתרים אותם למען החולים", אומרת רוטשילד, "כדי לקנות מכשור יקר לבתי החולים, כדי לעשות פעילויות לגילוי מוקדם של סרטן בשד, סרטן המעי הגס, הערמונית וסרטן העור, כל אלה גידולים סרטניים שגילויים המוקדם מציל חיים וקיימת אפשרות להירפא מהם לגמרי"

"מאות ילדים בכיתות ו' ביסודי וכיתות י' בתיכון מקבלים הרצאות במסגרת בתי הספר. הם מודעים למחלה, שואלים שאלות ומוכנים ליציאה למבצע. אנחנו רואים בזה בעיקר אקט חינוכי כי יש ילדים חולים בתוך בתי הספר שאנחנו מטפלים בהם ומנסים לעזור להם ולמשפחותיהם. כמו כן כשילדים הולכים להתרים למען הקהילה זהו מעשה חשוב וציבורי שיש בו חינוך לערכים. הילדים אמורים לעבור מבית לבית להקיש על כל דלת ולבקש תרומה. הציבור מתבקש במקרה זה לפתוח ברצון ולתרום כנדיבות ליבו כל סכום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות