fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: הפעילה החברתית טלי מולנר תתמודד למועצת העיר

רוצה להשפיע. טלי מולנר צילום עצמי
רוצה להשפיע. טלי מולנר צילום עצמי

הרגע הזה היה צפוי. טלי מולנר מרמת פולג עיר ימים הודיעה אתמול (ראשון) שהיא מתמודדת למועצת העיר ברשימה עצמאית. טרם פורסם שמה של הרשימה ומי אנשיה. "אני מאמינה ביכולות שלי להתחיל את מסע הבחירות  יש תורמים ואת היתר אגייס בהד סטארט בגיוס המונים".

רוצה להשפיע. טלי מולנר צילום עצמי
רוצה להשפיע. טלי מולנר צילום עצמי

אחרי התלבטויות היא אזרה אומץ, התרגשה וכתבה בפייסבוק : "אחרי כ- 15 שנים של פעילות ציבורית ענפה לצד פעילות חברתית קהילתית חוצת שכונות, פעילות התנדבותית רבה בהנהגות הורים רבות בעיר, לחימה על צדק ודאגה למען החוליה החלשה בעיר, החלטתי לפנות אל הזירה הפוליטית במטרה להשפיע על עתיד העיר שלנו ולרוץ למועצת העיר".

איזה תחומים תקדמי

"אני אמשיך לעשות מה שאני עושה כבר 15 שנה ברמה החברתית, הקהילתית והמוניציפלית. אני מאמינה שמתוך המועצה יהיה יותר קל לבצע את הדברים. כבר היום אנשים אומרים לי שאני מתנהגת כחברת מועצה. כשאהיה בפנים יהיו לי הכלים לעשות זאת. היום אני מוצאת עצמי רודפת אחרי מועצה כדי שיעזרו לי ואני רואה שלהם זה יותר קל. כחילונית ניהלתי מאבקים בשנים האחרונות לפתיחת מועדוני נוער ומתנסים בשבת. לפתיחת הפלנתניה בשבת לא רק לשבת תרבות אלא את כולו. מאידך אני חושבת שלא צריך להיות קיצוני ואם בית כנסת מתנהל בגן ילדים והגננת לא מתלוננת אלא ליהפך מאושרת אז לא צריך לצעוק על כך. אני גאה בכך שנבחרתי בתואר "אשת חסד" של חב"ד בכך שאני תומכת במאבקם לקבל את ההיתרים לבניית בית כנסת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות