fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: הפגנה נגד שחרור מחבלים התקיימה סמוך למלון פארק

המשתתפים הפגינו ברחבי נתניה והיכן שהתקיימו פיגועי תופת והתאבדות. הםנשאו שלטי מחאה ואת תמונותיהם של קורבנות הפיגועים ביניהם: אורן תמם, אחיו של משה תמם ז"ל, ח"כ יוני שיטבון, חבר המועצה אלי דלל ואייבי מוזס
הפגנה נגד שחרור מחבלים (צילום: איילת תמם)
הפגנה נגד שחרור מחבלים (צילום: איילת תמם)
הפגנה נגד שחרור מחבלים (צילום: איילת תמם)
הפגנה נגד שחרור מחבלים (צילום: איילת תמם)
משה תמם ז"ל
משה תמם ז"ל (צילום עצמי)

בעצרת שהתקיימה בטיילת בסמוך למלון פארק נשאו דברים בני המשפחות ובם אייבי מוזס שאשתו ובתו נרצחו, ח"כ יוני שיטבון תושב נתניה וחברי מועצת העיר ובהם אלי דלל ועקיבא יצחקי שהזדהו עם המפגינים.

חבר מועצת העיר אלי דלל: "נתניה היא העיר השנייה אחרי ירושלים שבמשך עשור נפגעה קשה מפעילות טרור. הפיגועים בקניון השרון ובמלון פארק ובשוק היו קטלניים. פעילות הטרור פגעה בחיי העיר. פגעה בתיירות ובמסחר. המצב הגיע לכדי פחד לצאת לרחובות. אני חושב שכתושבי נתניה בפרט יש לנו את החובה לומר מה אנחנו מרגישים לגבי שחרור מחבלים. אם יש מטרה ראויה ותכלית לשחרור הרי שגם בני המשפחות השכולות שהם יסכימו לשחרור. אבל המטרה עכשיו היא רק המשך המשא ומתן שהוא בעצמו כנראה תרגיל של אבו מאזן. זו לא מטרה ראויה ואין בה תכלית. עכשיו קושרים עסקת שחרור מחבלים עם שחרור פולארד.

"לדעתי לא צריך לקשור בין הדברים. זו אכן תכלית אבל את פולארד צריך לשחרר בלי קשר לשחרור המחבלים. עם ישוחררו אנחנו רק מסכימים עם כך שדם יהודי הופך הפקר. מחבלים רוצחים ומשתחררים וזה מעודד טרור".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות