fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: המציל ניסים ארבע נהרג מהתמוטטות קורת בטון

ניסים ארבע, מציל מוכר מנתניה נהרג אתמול כשקורות בטון נפלה על ראשו
ניסים ארבע (צילום עצמי)
ניסים ארבע (צילום עצמי)
ניסים ארבע (צילום עצמי)
ניסים ארבע (צילום עצמי)

ניסים ארבע, בן 57 מציל מוכר בחוף נתניה נהרג היום (שלישי) בשעות הבוקר בביתו תבתאונת עבודה כשקורת בטון נפלה על ראשו. כוחות ההצלה והמשטרה  הוזעקו לרחוב הרב קוק בנתניה שם שהה ארבע, בעת שיפוץ בדירה בקומה השנייה. אמבולנסים של מד"א, מתנדבי איחוד והצלה, כיבוי אש וכן שוטרים ממשטרת נתניה הגיעו למקום. כוחות ההצלה מצאו את ארבע עם פגיעה רב מערכתית, מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עשו בו פעולות החייאה, אולם המאמצים כשלו ומותו נקבע במקום. ארבע, נלכד מתחת להריסות. עם בוא כוחות כיבוי שהגיעו למקום, הוא חולץ כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית קשה. בוצעו בו פעולות החייאה, אך הפציעות שלו היו קשות ולא נותר אלא לקבוע את מותו בשטח.

"ניסים, הוא בעלה לשעבר של הציירת אניטה ארבע ואביהם של שלושה בנים, הוא היה גבר יפה תואר ראשו מלא תלתלים, רכב תמיד על קטנוע והיה דייג מוצלח ביותר. בעונת החורף שבה המצילים אינם עובדים הוא נהג לדוג. היה תופר לבדו את הרשתות ובשוק נתניה חיכו לדגים שלו"סיפר בכאב  גדי, חבר של בני הזוג.

מנהל מנהלת החופים ציון שדה: "זו דירה של אחד המצילים שעשו בה שיפוץ. ארבע הוזמן לדירה להוציא ממנה משהו וכנראה שלקח קונגו ובעת שקדח התמוטטה הקורה. אנחנו מתאבלים על מותו של ניסים שהיה 31 שנים מציל אהוב בכל החופים בנתניה. הוא היה דמות מוכרת ובולטת. ספוטאי שהקפיד על בריאותו. וגם לאחר שעבר תאונה קשה שהשביתה אותו לשנה והרופאים לא האמינו לראות שהוא חזר לעבודה מלאה. הוא היה דומיננטי בין המצילים שאהבו אותו מאד. ניסים יחסר לנו ואנחנו משתתפים בצער משפחתו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות