fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: ההורים שוקלים השבתת הלימודים

ברמת פולג ההורים שוקלים להשבית את הלימודים במחאה על כך שעוד לא נבנה בית ספר תיכון ממלכתי בשכונה
לא רואים תיכון חדש בשטח. עו"ד אלעד כהן (צילום : אלון הדר)
לא רואים תיכון חדש בשטח. עו"ד אלעד כהן (צילום : אלון הדר)

ברמת פולג שוקלים להשבית בשבוע הבא את הלימודים כמחאה על כך שעיריית נתניה טרם החלה להראות סימנים שבכוונתה לבנות בית ספר תיכון ממלכתי בשכונה.

לעומת זה וועד הפעולה של בית הספר של הממ"ד קרליבך נפגש עם שר החינוך שהבטיח להורות על זירוז הליכי התכנון והבניה של בית הספר קרליבך שאמור להבנות בשכונת "עיר ימים".

"אם העיריה מצפה כפי שהיא הבטיחה שבשנת הלימודים 2016 ילמדו ילדי עיר ימים פולג בתיכון החדש הרי שלא רואים את זה בשטח" אומר אלעד כהן חבר ועד השכונה והנהגת הורי בית הספר בגין.

לא רואים תיכון חדש בשטח. עו"ד אלעד כהן (צילום : אלון הדר)
לא רואים תיכון חדש בשטח. עו"ד אלעד כהן (צילום : אלון הדר)

השאלה הגדולה היא האם ראש העירייה אכן מתכוונת לבנות כאן חטיבה חדשה?

"היתה תחרות אדריכלים, נבחרה תכנית והציגו את האדריכל הנבחר ומהנדס העיריה אמר שאפשר להתחיל בעבודה. אבל כפי שנראה בעירייה לא ממהרים להתחיל לבנות. אני מאמין שבעירייה רוצים לבנות ואני אינני יודע מה מעכב אותה. אם רוצים שהלימודים יחלו בספטמבר 2016 צריכים כבר עכשיו להתחיל בעבודות הארגוניות ובשטח. אנחנו לא פועלים נגד העיריה אבל לא מבינים למה בקרית השרון בונים עכשיו שתי חטיבות חדשות וכאן לא.

"מבתי הספר בגין ורימלט יוצאים השנה לחטיבה 240 ילדים. זו שכבה שיכולה לפאר בית ספר תיכון וזה עוד לפני שיגיעו ילדים מנורדאו, האירוסים וחיים חפר ותוספת תושבים בשכונה. משרד החינוך כבר אישר ועכשיו הכל נתון בידיה של ראש העירייה".

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה נערכת מדי שנה למתן מענים חינוכיים מיטביים לתלמידי מערכת החינוך בעיר, הן בבינוי חדש, הן בעבודות שדרוג והן בהפעלת תוכניות פדגוגיות פורצות דרך, לטובת הישגי הלומדים.

מועד פתיחת בית הספר המקיף השש~שנתי בעיר ימים יקבע במשותף על ידי ראש העיר ומשרד החינוך, בהתבסס על נתונים עדכניים בנושא. נתונים אלה כוללים את מצבות התלמידים בבתי הספר היסודיים ואת צפי איכלוס השכונות הדרומיות, בשנים הבאות.

בנושא זה, כבר יצאה העירייה לתכנונה של קרית החינוך, ערכה תחרות אדריכלית ובחרה דגם חדשני לבית הספר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות