fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: האחים נפגשו בבית המעצר

צעיר שאיים לדקור נהג עמו הסתכסך בכביש נעצר וכשהוכנס לחדר המעצר פגש שם את אחיו שנעצר זמן קצר קודם לכן לאחר שאיים לשרוף את ביתה של קרובת משפחה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

שני האחים, תושבי נתניה נפגשו בחדר המעצר בתחנת המשטרה בעיר לאחר שכל אחד מהם איים על פי החשד על אדם אחר בשני אירועים שונים. האח הגדול איים על קרובת משפחה, האח הקטן איים על נהג שהיה מעורב עמו בתאונת דרכים ולאחר מכן תקף שוטרים.

בסוף השבוע הבחינו שוטרים מתחנת נתניה באדם המנופף לעברם בידיו בבקשה לעזרה. לאחר ברור קצר התברר להם כי מדובר בתאונת דרכים קלה שהתרחשה בין קטנוע לכלי רכב פרטי. כלי הרכב פגעו האחד בשני ורוכב הקטנוע נפל. רוכב הקטנוע, 17, תושב נתניה ניגש לבעל הרכב הכה אותו ולקינוח איים עליו כי ידקור אותו.

כששמעו השוטרים את הסיפור וגילו כי הקטין רכב על גבי הקטנוע ללא ביטוח כנדרש בחוק פנה אליו אחד מהם וזה בתגובה החל להכותו. משנודע לו כי הוא עצור החל להשתולל בפרעות והתנגד למעצר. הקטין הועבר לתחנה לצורך חקירה בסיומה הוכנס לתא המעצר שם פגש לא אחר מאשר את אחיו, (31) הגדול לאחר שזה האחרון איים על קרובת משפחה שישרוף את ביתה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות