fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשות אליצור נתניה בכדורסל תורמות לקהילה

הקבוצה ביקרה הקבוצה בתיכון "אורט יובלי אריאל" בעיר אריאל במסגרת פרויקט "כדורסל נשים למען הקהילה" בשיתוף מפעל הפיס ומנהלת ליגת העל לנשים
אליצור נתניה וילדי בית הספר (צילום: עודד קרני)
אליצור נתניה וילדי בית הספר (צילום: עודד קרני)

קבוצת הנשים של אליצור נתניה בכדורסל, ממשיכה בפעילות קהילתית מעבר לפעילות הספורטיבית מדי שבוע. בשבוע שעבר ביקרה הקבוצה בתיכון "אורט יובלי אריאל" בעיר אריאל במסגרת פרויקט "כדורסל נשים למען הקהילה" בשיתוף מפעל הפיס ומנהלת ליגת העל לנשים.

באירוע נכחו ראש עיריית אריאל אליהו שבירו, מנכ"לית המנהלת גבי בן-אליהו, מנהל המכירות של מפעל הפיס ועוד. לאחר צילום תמונה קבוצתית למזכרת, נערך משחק ידידות בין נבחרת בית הספר לבין אליצור נתניה. בסיומו של משחק צמוד ומעניין אשר ארך עשרים דקות, גברו שחקניות אליצור נתניה בתוצאה 36:41 על נבחרת בית הספר.

לאחר מכן נערכה תחרות שלשות ובסיום האירוע תלמידי בית הספר ירדו אל הפרקט ועשרות מביניהם הצטלמו למזכרת עם שחקניות אליצור נתניה.

מאמן הקבוצה זהר רייזמן אמר בסיום האירוע: "היה חשוב לנו לבקר בעיר כמו אריאל, הביקור היה מיוחד וקבלת הפנים שעשו לכבודנו הייתה מרגשת. חשוב מאוד לחשוף את הליגה לכמה שיותר קהלים ובני נוער במיוחד. אנחנו שמחים לתרום את החלק שלנו בביקורים שכאלה".

שחקנית הקבוצה נופר שלום: "מבחינתי, זו הייתה חוויה מדהימה. חשוב לעצור לפעמים את השגרה וליצור אינטראקציה שכזו עם בני נוער ברחבי הארץ. אני חושבת שזו פעילות מבורכת, שעשויה לעודד בני נוער להתחיל לעסוק בספורט וגם תגביר את החשיפה והמודעות לליגה שלנו".

גם הזרה המצוינת קריסטין פלורס נהנתה מהמחווה: "כולנו מאוד נהנינו מהפעילות הזו בכלל ומשחק הידידות מול נבחרת בית הספר בפרט. משחק הכדורסל הוא מאוד אמוציונאלי ורציני, זה תמיד חשוב גם להנות ממנו באירועים כגון זה ולתרום לקהילה שבה אנחנו חיים".

אליצור נתניה וילדי בית הספר (צילום: עודד קרני)
אליצור נתניה וילדי בית הספר (צילום: עודד קרני)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות