fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפרדים מלירן: "רק התחתנת ותכננת להתחיל לימודי רפואה"

אבל כבד בנתניה, השכול פוגע שוב במשפחת אדרי. סרן במיל' לירן אדרי נהרג מפצמ"ר ביום שישי. לפני 21 שנה נרצח סבו מוריס אדרי על ידי מחבל במרכז העיר בנתניה. הלווייתו תיערך היום בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בעיר
קצין וג'נטלמן. לירן אדיר- אדרי
קצין וג'נטלמן. לירן אדיר- אדרי (צילום: עצמי)

טרגדיה שנייה פוקדת את בית משפחת אדרי מנתניה. סרן במיל' לירן אדרי, בן 31 , יליד נתניה המתגורר במושב עזוז נהרג מפצמ"ר שהרג חמישה מטובי חיילנו. אדרי, לוחם בעוצבת ברק של חטיבת השיריון כקצין פינוי נפגעים, התחתן רק לפני כחודש עם רעייתו סלעית. ביום חמישי קצת אחרי חצות נשמעו דפיקות בדלת ביתה של אימו רחל אדרי בנתניה. כשנציגי קצין העיר עמדו בפתח, הבינו בני המשפחה שאירע הרע מכל.  השכול לא עזב את בני המשפחה. סבו של לירן, מוריס אדרי נרצח לפני 21 שנים על ידי מחבל במרכז העיר בכניסה לחנות למוצרי חשמל אותה ניהלו הסבא ואביו של לירן, דוד אדרי.

אדרי, בעל תואר שני במשפטים, היה אמור לטוס לצ'כיה כדי להתחיל ללימודי רפואה. לפני כחודש  נישא לסלעית, אהבתו הגדולה אשר עימה יצא במשך ארבע שנים. השניים התחתנו במושב עזוז על גבול מצרים וקבעו את משכנם שם.  לירן גויס בצו שמונה לפני כשבועיים. למרות שניתנה לו האפשרות לדחותו את גיוסו בשל חתונתו, הוא לא ויתר. ביום חמישי נורתה פצצת מרגמה לעבר עוטף עזה שהתפוצצה במרחק מטרים ספורים מהחיילים.  יחד עימו נהרגו עוד ארבעה חיילים: רב-סמל (מיל’) דניאל מרש, סרן עמרי טל, סמל-ראשון נועם רוזנטל, סמל ראשון שי קושניר וסרן לירן אדיר (אדרי).

קצין וג'נטלמן. לירן אדיר- אדרי
קצין וג'נטלמן. לירן אדיר- אדרי (צילום: עצמי)

"מתקשרים אלינו להודיע שהנורא מכל קרה. לירן היקר והאהוב ביותר, הצטרף לרשימת חללי צוק איתן. החלל הראשון מנתניה במבצע הזה ביום ה-25 ללחימה בעזה. לירן, קצין לוחם במילואים התחתן רק לפני חודש. האבא והאחות בארה"ב, יש בני משפחה בחו"ל ויש בני דודים מגויסים. בחמש בבוקר ביום שישי נאספו בני משפחה אצל האמא בנתניה. בשבע מבשרים לסבתא היקרה והאהובה בדבר האסון. חברים מתקשרים לחזק ולנחם" ,כך רשם מיכה פדרינג דודו של לירן.

לאה פדרינג דודתו של לירן הוסיפה: "יפה הבלורית והתואר, קצין וג'נטלמן, איך אפשר לעכל שלא נראה אותך יותר, רק התחתנת ותכננת להתחיל לימודי רפואה בעוד חודש, אבל לפצמ"ר ולאלוהים היו תוכניות אחרות. לעולם לא אעכל זאת. סבא מוריס לא ישמח לראות אותך למעלה, אבל בטוח ישמור עליך. אני מצדיעה לך סרן לירן אהוב שלנו".

הלווייתו של לירן תיערך היום (ראשון) בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי של נתניה בשכונת בן ציון.  לירן הותיר אחריו אשה, הורים רחל ודוד אח ואחות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות