fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערים ב' של טוברוק עלו לשלב הבא בגביע המדינה

הישג מצוין לקבוצתו. הררי (צילום: בית"ר טוברוק)
הישג מצוין לקבוצתו. הררי (צילום: בית"ר טוברוק)

קבוצת נערים ב' של טוברוק עלתה בסוף השבוע לרבע גמר גביע המדינה לאחר ניצחון בית על עירוני קריית שמונה בתוצאה 2:4.

המשחק נפתח בניסיון של הקבוצה הביתית לייצר לחץ, אולם התקפה מתפרצת של קריית שמונה הובילו דווקא ליתרון של האורחת 0:1 בדקה ה-20 שמאותו הרגע החלה לשלוט במגרש ועד למחצית לא הצליחו שחקני טוברוק לייצר הזדמנויות משמעותית ליד שערה של האורחת.  עם פתיחת המחצית, ערך הררי שני חילופים ששינו את מהלך המשחק והעבירו את השליטה לטוברוק- ניתאי ביטן וחיים מקונן נכנסו והביאו לשליטה של טוברוק בשדה.

הישג מצוין לקבוצתו. הררי (צילום: בית"ר טוברוק)
הישג מצוין לקבוצתו. הררי (צילום: בית"ר טוברוק)

השליטה התבטאה בשער שוויון בדקה ה-60 של הקשר גלעד אברמוב שמשחק גם בקבוצת נערים א. שער השיוויון הוביל למשחק מהיר בשני הצדדים כאשר שתי הקבוצות מנסות להכריע את המשחק לפני ההארכה אולם יכולת טובה של שני השוערים והגנות חזקות מנעה כיבושים נוספים בתום הזמן החוקי. במהלך ההארכה טוברוק שלטה במגרש בעוד האורחים מהצפון ניסו להגיע להכרעה בבעיטות עונשין והצליחו במשימתם בבעיטות ההכרעה, כמו בסיבוב הקודם, הוכיחו שחקני טוברוק הרבה ווינריות ואופי וניצחו 2:4 כשקריית שמונה מחמיצה פנדל אחד ואת הבעיטה המכרעת מציל השוער אביב כחלון.

עידן הררי מאמן הקבוצה: "הגענו למשחק מול יריבה עקשנית, מאומנת וממושמעת וההבדלים בטבלה לא ניכרו בוודאי לא כשמדובר במשחק גביע. אני גאה באופי שהשחקנים הוכיחו ובמחויבות, אבל אנחנו חייבים לדעת שרק עבודה קשה ומשמעת בנוסף לכישרון והיכולת יקדמו אותנו הלאה ויובילו אותנו רחוק יותר ואנחנו חוזרים מהר מאוד לקרקע לקראת הדרבי החשוב מול מכבי נתניה בשבת".

בשבועיים האחרונים מגיעים כל שחקני הקבוצות השונות בטוברוק מגילאי 8 עד 18 לביקור מיוחד אצל יו"ר המועדון מייקל בוברוב ומנכ"ל המועדון גל יעקב. סיבה לביקור אינה קשורה לכדורגל נטו, אלא לפרויקט מיוחד שהפך כבר למסורת במועדון- מעקב אחר אחד הערכים החשובים ביותר במועדון, שמירה על רף ציונים גבוה במהלך הלימודים ועל התנהגות נאותה בבית הספר. שחקן אשר מציג ציונים נמוכים או בעיות משמעת נכנס למעקב צמוד של מאמן הקבוצה המנכ"ל והיו"ר אשר שומרים על קשר רציף עם המורה הרלוונטי בבית הספר על מנת לוודא כי השחקן אכן משפר את ציוניו ואת התנהגותו עוד לפני תום השנה. זוהי השנה החמישית ברציפות שמנהלי המועדון אחראים על הפרויקט המבורך והתגובות של השחקנים בכל הגילאים מדהימות והם יוצאים מהפגישות חדורי מוטיבציה להמשך שנת הלימודים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות