fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נמכרו כל הדירות בפרויקט השוק החדש בנתניה

בונים את השוק החדש (צילום: רותי ברמן)
בונים את השוק החדש (צילום: רותי ברמן)

כל הדירות בפרויקט "השוק החדש" של החברה להתחדשות נתניה כבר נמכרו. מדובר בפרויקט משולב של מגורים ומסחר ברחוב יהלום פינת רחוב שוהם במקום בו עמד בניין ששימש בעבר כמלטשת יהלומים של חברת כהן ועמד במשך שנים שומם ומוזנח. העבודות כבר החלו לפני חצי שנה ולאחרונה התקבל היתר הבניה. הבניה צפויה להסתיים בעוד שנה וחצי.

בונים את השוק החדש (צילום: רותי ברמן)
בונים את השוק החדש (צילום: רותי ברמן)

מדובר בשטח בניה של 5,000 מ"ר ובו 150 מקומות חניה, שדרת בתי קפה ומסעדות, חנויות בוטיק, מרכז אמנויות, משרדים ושוק איכרים, מתחם הצפוי להפוך למוקד בילויים וקניות.

את הפרויקט יקימו בעלי החברה היזמית "החברה להתחדשות נתניה": מנשה זוארץ, דויד בנינו, ואבי אברהם, בהיקף של 100 מיליון שקלים. הפרויקט יכלול 79 דירות בשטח של 45~90 מ"ר המתאימות למגורים של סטודנטים וזוגות צעירים והוא פרי תכנונו של האדריכל חיימי שניידר מנתניה.

מנשה זוארץ: "בימים אלה אנחנו כבר בקומה השלישית. הבניין יהיה בן שבע קומות כאשר החל מהקומה השלישית ישמש למגורים. יחידות הדיור הן יחסית קטנות ומיועדות לצעירים. חלקן למכירה וחלקן להשכרה. אני גדלתי באזור הזה. חוץ מאשר לראות את היבט הכלכלי של החברה אני רואה ערך מוסף בפיתוח האזור כולו כאשר החלום והחזון שלנו הוא שבעוד שלוש ארבע שנים יהפוך השוק ומרכז העיר לאזור מועדף על תיירים וצעירים שיגיעו לבקר ולגור בו מכל קצוות הארץ."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות