fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נכנס לכושר (ואושר)

אחרי קריירה ככדורגלן בליגה א', הגיעה הפציעה ותקופת השיקום הארוכה שבמהלכה החליט אדם לם לעשות סיבוב פרסה ופתח בחיים חדשים מחוץ למגרשי הכדורגל. השבוע הוא השיק את הסטודיו שלו לאימוני כושר וחיטוב הגוף
לא פשוט היה לוותר על כדורגל. אדם לם ומתאמנות (צילום: אדוה לם)

אדם לם נחשב בעבר הלא רחוק לאחד הכשרונות הגדולים במחלקת הנוער של מכבי נתניה. בסיום גיל נוער שיחק בליגות הראשונות, אך לא הצליח לממש את הפוטנציאל. רוב השנים שיחק בליגה א' – מועדון ספורט גבעת אולגה, הפועל בית שאן ומכבי עמישב פתח תקווה – ובשנה שעברה נפצע ברצועה הצולבת ונעדר מהמגרשים במשך חצי שנה.

בתקופת ההחלמה החליט לם במפתיע לפרוש מכדורגל מקצועני ולנסות את מזלו כמאמן בכיר בחדר כושר. ההחלטה נשאה פרי ובשבוע הקרוב הוא יפתח בנתניה סטודיו לאימוני כושר וחיטוב הגוף. "החלטתי לקחת צעד אחורה מכדורגל ולהתמקד באתגר חדש בחיים. עברתי תקופה לא פשוטה אחרי הפציעה וההחלטה לעשות הסבה החזירה אותי לחיים מבחינה מקצועית ואישית. השקעתי במקצוע חדש, שאני כשחקן כדורגל יודע שהוא חשוב מאוד להצלחה בחיים ולכן זה מאוד מעניין אותי".

לא פשוט היה לוותר על כדורגל. אדם לם ומתאמנות (צילום: אדוה לם)
לא פשוט היה לוותר על כדורגל. אדם לם ומתאמנות (צילום: אדוה לם)

מי מתאמן אצלך?
"הרבה ילדים ממחלקות הנוער ממכבי נתניה ומטוברוק ולא מעט שחקנים בכירים כמו החלוץ דודו ביטון מהפועל תל אביב, ראול גרשומוב מעירוני קרית אתא, שלום אדרי מצעירי כפר קנא ולירן שריקי מקרית אתא, כל אלה ששיתפו איתי פעולה בעבר במחלקת הנוער של מכבי נתניה".

אז תלית את הנעליים סופית?
"ההחלטה לוותר על כדורגל מקצועני הייתה לא פשוטה. מי שמכיר אותי יודע שאני משקיע 100 אחוזים בכל דבר, וכשנפצעתי ולא יכולתי להשקיע והחלטתי לסגור פרק בחיים ולפתוח חדש בעסק שלי. בתקופת השיקום בשנה שעברה אחרי הפציעה התאהבתי באימונים ולמדתי את התחום. התחלתי לאמן והפידבקים היו מצוינים, קיבלתי הודעות מפרגנות מאנשים וזה גרם לי לסיפוק גדול עד כדי כך שעזבתי גם את העבודה בעירייה".

אבא שלך היה שותף להחלטה?
"ההורים שלי שותפים לכל החלטה שלי. בהתחלה אבא שלי חשש, אבל הוא ראה את התוצאות ונתן לי את האור הירוק להתחיל במשהו חדש בחיים. כמובן בלי אמא ואשתי לא היה לי את האומץ לעשות שינוי כזה".

מה החלום הספורטיבי שלך עכשיו?
"לראות את השחקנים שאני עובד איתם משתפרים כל הזמן. לראות נערים ונערות מתאהבים בספורט".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות