fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נטלי פדר נסעה להודו, יוני גורנו פתח משרד. הכל בברברה בסוף השבוע

נטלי , ירדן והראל פדר בהודו צילום עצמי
נטלי , ירדן והראל פדר בהודו צילום עצמי

אם הייתם מספרים לנטלי פדר לפני שנה, שהיא תסע לטיול להודו, היא הייתה אומרת לכם שאין סיכוי. אבל אחרי שהראל בעלה טפטף לה במשך שנה ובנה ירדן נמצא שם חמישה חודשים היא הגשימה חלום ונסעה והתאהבה: בריחות באנשים בפסלים בארמונות ובעיקר התרגשה מהפגישה עם הבן.

יוני גורנו פתח משרד. צילום עצמי
יוני גורנו פתח משרד. צילום עצמי

עו"ד יוני ג'ורנו, חנך  משרד עורכי הדין ברחוב בגיבורי ישראל ביחד עם עמי מלול, לירן יצחקי, אייל קורסיה, איריס אבידן ושוש מרום. היתה חגיגה רבת משתתפים. על האוכל הופקדה האימא שלו, על קביעת המזוזה חבר מועצת העיר עקיבא יצחקי, בין האורחים, חברי הכנסת, מעל 100 עורכי דין, חברים ובני משפחה, חברי מועצת העיר נתניה וסגני ראש העיר. הארוע היה גם יריית הפתיחה לבחירות בלשכת עורכי הדין.

שוש ויג וניר פיינגולד צילום עצמי
שוש ויג וניר פיינגולד צילום עצמי

הסופרת ומוציאה לאור שוש ויג משיקה בימים אלה את ספר השירים שלה "הרואין". אחד הזוכים הראשונים בספר היה אחיה ניר פיינגולד. הרואין, כי התמכרות לתחושת ההתאהבות זה המוטו של הספר. "אני קורא בו לילה לילה ונהנה" כתב לה אלי עמיר.

מכאל פרץ ואבי בנסמן צילום עצמי
מכאל פרץ ואבי בנסמן צילום עצמי

מיכאל פרץ ואבי בנסמן עבדו ביחד בבנק הפועלים. שניהם פרשו ופרץ שסיים  לימודי מורה דרך לקח את גמלאי הבנק לסיור במערות קומראן שבים המלח. פגישה שכזאת.

עוד דיווחים ביום שישי בעתון חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות