fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתקרבים לצמרת

מחויבים. שי ברדה (צילום: אתר דאבל פס)

עוד ניצחון חשוב למכבי נתניה – הפעם בחוץ על עירוני רמת השרון 0:2.

ערב המשחק דיברו בנתניה על חשיבות הניצחון מול רמת השרון כדי להתקרב עוד יותר לחבורת הצמרת ולמקום שמוביל בסיום העונה לליגת העל.

לאחר מחצית ראשונה חלשה ולא החלטית עלתה נתניה בטירוף למחצית השנייה ובדקה ה-55 העלה דידיה קוגבנייה את הקבוצה ליתרון 0:1. שחקני רמת השרון ניסו להשוות והגיעו למספר הזדמנויות טובות, אך נתניה הייתה טובה יותר ובדקה ה-77 כבשה את השני. ניקולס אולסק סיים מתפרצת נהדרת וקבע את תוצאת המשחק, 0:2.

מחויבים. שי ברדה (צילום: אתר דאבל פס)
מחויבים. שי ברדה (צילום: אתר דאבל פס)

עוזר מאמן מכבי נתניה, שי ברדה, אמר בסיום המשחק: "המחצית ראשונה הייתה לא טובה, סגרו אותנו היטב. בסופו של דבר במחצית השנייה שיחקנו מעט יותר טוב, היינו יותר מחויבים והבקענו. יש גם משחקים כאלה, ממשיכים הלאה. רק חטא היוהרה יכול לעצור אותנו מלעלות ליגה. אני מקווה מאוד שלא נחטא בכך ונמשיך לשחק את הכדורגל שלנו ולהיות מחויבים. אנחנו צריכים להביא את עצמנו למצב שאנחנו לא נופלים במחויבות למועדון ובמחויבות למשחק".

לאחר הניצחון עלתה נתניה למקום השלישי בטבלה עם פער של ארבע נקודות מהמקום הראשון.

ביום שישי תצא נתניה למשחק חוץ קשה מול הפועל עפולה שעשתה סנסציה גדולה במחזור האחרון, כאשר גברה במשחק חוץ על המוליכה הפועל רמת גן בתוצאה 1:2.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות