fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעגל נשים נתניה: ארוע שנתי לזכרן

השנה מציינים עשור להירצחה של הילה בכר ז"ל . "בית הילה יוקם בצמוד לבית מיכל שהקמנו לפני שנתיים על שמה של חברתנו מיכל בן רעי ז"ל".
מיכל בן רעי ז"ל צילום יעל אלזם

הארוע השנתי של מעגל נשים נתניה והסביבה לזכרן של הילה ומיכל יתקיים בהיכל התרבות ביום  12.6 והפעם ערב סטנדאפ בהופעה מלאה של שלישיית ״מה קשור ?!״ שכל הכנסותיו קודש למען הקמת "בית הילה"- בית מיוחד לטיפול נפשי לנפגעי אלימות במשפחה.

לדברי נטלי פדר חברת המעגל הפרויקט נולד מתוך הרצון להתמקד בסיוע לנפגעי אלימות במשפחה: "השנה אנו מציינות עשור להירצחה של הילה בכר ז"ל שעל שמה הוקם המעגל. הילה נרצחה יחד עם שני ילדיה הרכים על ידי בעלה וחשבנו שאין ראוי יותר מאשר לציין עשר שנים למותה על ידי פרויקט שכזה. הפרויקט מרגש במיוחד עבורנו. בית הילה יוקם בצמוד לבית מיכל שהקמנו לפני שנתיים על שמה של חברתנו מיכל בן רעי ז"ל. מיכל הקימה את המעגל לזכרה של הילה, חברתה הטובה ביותר ולפני שנתיים נפטרה בטרם עת. בזכות הפרויקט, בית הילה יפעל בסמוך לבית מיכל וכך, כמו בחייהן, גם במותן שתי החברות האוהבות והמסורות לא ייפרדו. אנחנו מזמינות את כולכם לבוא ליהנות ולצחוק איתנו ולתרום למטרה החשובה הזו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות