fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מספיק בקושי

עם מחמאות לא הולכים למכולת: מכבי נתניה רשמה הפסד נוסף, הפעם למכבי חיפה, אבל לפחות השחקנים הפגינו נחישות והקרבה. גם זה משהו
שמעון הרוש (צילום: שלומי גבאי)
שמעון הרוש (צילום: שלומי גבאי)

עוד הפסד למכבי נתניה, 1:0 למכבי חיפה באצטדיון סמי עופר בחיפה, אבל הפעם מלווה במחמאות על נחישות והקרבה במהלך המשחק. אבל עם מחמאות לא הולכים למכולת, וקבוצתו של ראובן עטר ממוקמת במקום האחרון במרחק 5 נקודות מהקו האדום.

למרות המצב העגום בטבלה, במועדון משוכנעים שהיכולת הזו תביא נקודות בהמשך. מחר, שבת, תתמודד הקבוצה מול הפועל עכו, במשחק שמוגדר במועדון כמשחק על עונה שלמה.

היו"ר דורון אוסידון יאשר לעטר חיזוק של חמישה שחקנים. חלק משחקני הסגל ולא מרשימים יקבלו הודעה לחפש קבוצה. עטר ביקש לצרף שני שחקני הגנה, קשר אחורי ושני חלוצים. בין המועמדים: מירקו אורמוש וחמדי סליחי, שאמורים למסור את דרישותיהם הכספיות. גורם בקבוצה אמר: "יש כאן מספר שחקנים בכירים שצריכים להבין שחולצת ההרכב במכבי נתניה שווה המון ומי שלא יבין זאת, ייחתך כבר בחודש הקרוב".

בקרוב השחרור? שמעון הרוש (צילום: שלומי גבאי)
בקרוב השחרור? שמעון הרוש (צילום: שלומי גבאי)

 

במשחק מול חיפה לא שיחקו המגן שמעון הרוש שכלל לא התלבש והקשר מושיקו לוגסי שפתח על הספסל ולא עלה כמחליף. רגע לפני האימון המסכם, שוחחו השניים עם עטר וביקשו לשמוע על מעמדם. המאמן הבהיר כי מי שיוכיח באימונים שמגיע לו לשחק, יקבל דקות וכי מבחינתו אין לאף אחד מנדט בהרכב. לא מן הנמנע כי לוגסי והרוש ישוחררו כבר במהלך מועד ההעברות הקרוב.

במשחק ערכו הופעת בכורה בליגת העל יאיר זיו בן ה~21 ועאבד ג'אברין בן ה~16. "לא יכול להיות שיאיר זיו לא התלבש אצלנו בכל התקופה של שלומי דורה", אמר גורם בקבוצה, "הוא שיחק כאילו זה המשחק ה~100 שלו בבוגרים, עם הרבה שקט ושכל".

במשחק עצמו לא השכילו הירוקים לנצל את חוסר הניסיון של נתניה ואת התקופה הרעה שהיא עוברת. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, שחקני שתי הקבוצות רצו ונלחמו, אבל יכולת לא הייתה על כר הדשא.

עטר אמר בסיום: "נראינו טוב לעומת המשחק הקודם. יכולנו לנצח, אבל הכניסה של יוסי בניון שינתה את התמונה. צריך זמן בנתניה כי המצב לא קל. ראיתי שינוי. יש בעיות קטנות שהופכות לבעיה גדולה. הקבוצה זקוקה לחיזוק גם בחלק הקדמי וגם בחלק האחורי ואין ספק שנצטרך שחקנים בינואר. יש לנו עמדות שאין בהן מחליפים. יהיו שחרורים בתמורה לשחקנים אחרים".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות