fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסמן מטרה

אייל דנין, שמשחק זו העונה השנייה בקבוצת הנוער של טוברוק, מכוון גבוה: "אשמח לתרום לנבחרת הנוער בעתיד הקרוב"
השראה מהמשפחה. אייל דנין צילום: אהוד תורג'מן
השראה מהמשפחה. אייל דנין צילום: אהוד תורג'מן

אחת מנקודות האור במשחק של טוברוק בשבת שעברה מול נתניה היה החלוץ אייל דנין, בן 18 וחצי, שמשחק זו העונה השנייה בקבוצת הנוער בתפקיד קיצוני שמאלי/חלוץ ומככב כמלך השערים של הקבוצה עם 12 כיבושים.

השראה מהמשפחה. אייל דנין צילום: אהוד תורג'מן
השראה מהמשפחה. אייל דנין צילום: אהוד תורג'מן

בעונה שעברה דנין לא בא לידי ביטוי והשנה עשה את הפריצה. "התבגרתי, התחלתי להבין את המשחק, את התפקיד שלי על המגרש ואת הצרכים של הקבוצה", אומר דנין, "בנוסף התחלתי להשקיע יותר באימוני הכושר. הבנתי שאם אני רוצה לעסוק בכדורגל כמקצוע אני חייב לתת את כל כולי בכל עת. חלק גדול מהשיפור שלי נובע מהעבודה המדהימה שעושה המאמן שלנו רונן גבאי. הוא מלמד אותי המון מבחינה מקצועית ואישית. גם מאמן הכושר ישראל זביטי עושה איתנו עבודה פנטסטית ותרם רבות להתקדמות שלי".

השנה טוברוק רצה חזק בצמרת. מה השאיפות?
"להשתפר ממשחק למשחק, אנחנו מסתכלים קדימה לכיוון המשחק הבא ושואפים לראות גרף השתפרות תמידי. הרצון הוא להיות תמיד הכי טובים ולהמשיך לרוץ בצמרת". בחודש האחרון היו כמה אכזבות.

"נכון, הפסדנו לרעננה במשחק שהיינו חייבים לנצח, הודחנו מהגביע על ידי רמת השרון ומיד לאחר מכן הפסדנו למכבי חיפה. אבל אני שמח שבשבועיים האחרונים הצלחנו לגלות יכולת משופרת. אני מקווה שהתוצאות של החודש הקודם לא יהיו בעוכרינו ושמכאן אנו אכן יוצאים לדרך חדשה".

מהן השאיפות שלך?
"אני מתרכז כרגע בהצלחה של טוברוק. כמובן שאני רוצה להגיע לרמות הגבוהות ביותר, אבל כל דבר בעיתו. אם לסמן מטרות, אשמח לתרום לנבחרת הנוער בעתיד הקרוב".

אחיך אלירן משחק בליגת העל. הוא המודל שלך?
"הוא מלמד אותי המון – צורת העמידה הנכונה במגרש והתכונות הנדרשות מעמדת הקיצוני. אמנם אנחנו לא משחקים באותם התפקידים, הוא משחק מגן שמאלי, אבל במקרה הזה מדובר ביתרון מאחר שהוא מלמד אותי מה המגינים שמולי חושבים. אנחנו תמיד מפרגנים אחד לשני ושמחים בהצלחה אחד של השני. אני גם שואב הרבה השראה וידע מאבא שלי, עוזי, שאימן בעבר במחלקות הנוער של טוברוק ונתניה".

שאר הקבוצות במחלקת הנוער של טוברוק השיגו תוצאות מצוינות בסוף השבוע. נערים א' השיגו ניצחון בית חשוב על מכבי פתח תקווה בתוצאה 1:3. אופק מרום, גטו מטיקה ואנאס מחמיד כבשו לטוברוק. הניצחון של השבת שייך לקבוצת נערים ב' שהביסה במשחק חוץ את מועדון ספורט נשר בתוצאה 0:6. ירין אבוקסיס כבש צמד ובנימין דמלה, ויטו רוקח ואייל מלול הוסיפו שער אחד כל אחד. הניצחון של טוברוק השאיר אותה במקום השלישי, כאשר היא מרוחקת שתי נקודות ממכבי נתניה שבמקום השני אבל לטוברוק משחק חסר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות