fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסיע המחבל שביצע את הפיגוע בקניון השרון לא ישוחרר

נדחה ערעורו של אבו מוך תושב בקה אל-גרבייה שנידון לעשר שנות מאסר על סיוע למחבל שביצע את הפיגוע בקניון השרון לפני שמונה שנים בו נרצחו חמישה בני אדם
קניון השרון (צילום: אסף לוי)
קניון השרון (צילום: אסף לוי)
קניון השרון (צילום: אסף לוי)
קניון השרון (צילום: אסף לוי)

בית המשפט המחוזי מרכז-לוד בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים, דחו את בקשתו לשחרור על תנאי של תושב בקה אל-גרבייה, עבד אלרחמן-אבו מוך שהוביל את המחבל שביצע את פיגוע ההתאבדות בקניון השרון לפני שמונה שנים. אבו מוך נידון לעשר שנות מאסר בגין הרשעתו בחמש עבירות של גרימת מוות ברשלנות על שהסיע מחבל מתאבד מטייבה לקניון בנתניה, שם ביצע המחבל פיגוע התאבדות רב נפגעים. בפיגוע בקניון השרון בנתניה ביולי 2005 נרצחו חמישה בני אדם, שמחבל פוצץ את עצמו סמוך למעבר החצייה בקרבת הקניון .

בשנת 2007 הורשעו שלושה ישראלים בהריגה: כפיר לוי בן 27 מרמת-גן, סיף עאזם בן 35 מטייבה, ועבד אלרחמן אבו-מוך בן 26 מבקה אל-גרבייה. השלושה הסיעו את המחבל המתאבד שביצע את הפיגוע בקניון השרון בנתניה.

בית המשפט קבע כי החלטת הוועדה לשחרורים לקיים דיון חוזר בבקשת המשיב לשחרר אותו על תנאי איננה עומדת בתנאים הקבועים  לחוק שחרור על תנאי ממאסר, ומשכך היא ביטלה את העתירה על החלטת הוועדה משנת 2010 לקיים דיון חוזר בבקשת המשיב להשתחרר על תנאי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות