fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסיבות הקריוקי משגעות את תושבי קרית השרון

דיירי שכונת קרית השרון בנתניה לא מסוגלים לישון. מסיבות הקריוקי שמתקיימות בבתים מעירות את התינוקות משנתם. "עד שלא מגיעה משטרה, הם פשוט לא מנמיכים" טוענים הדיירים

"הפרויקט של רביבו" הגיע לקרית השרון? תושבי שכונת קרית השרון בנתניה מתלוננים השבוע על רעשים ממסיבות הקריוקי שנערכות בבתים. לדבריהם מידי ערב, בוקעים קולות שירה מבניינים שונים. הדיירים חוששים כי מארגני מסיבות הקריוקי עושים סבב בשכונה דבר שמדיר שינה מתינוקות וילדים.

הדיירת ענת זיל-בר טוענת כי אזור רחוב ליבר סובל הכי הרבה מהרעש. גם הדיירת חוה דניאל משדרת מצוקה: "כששכן עם רמקולים יתחיל לזמר מעל החלון של התינוקות שלך בחצות הלילה לא נראה שמישהו בשכונה ייהנה בשמחתו".

"המסיבות זו רעה חולה ברמה ארצית. אני לא מצליחה להבין איך נותנים להם לעבור על החוק. הם חוגגים עד שהמשטרה מגיעה וזה בדרך כלל אחרי השעה 23:00. אני מקווה שלפחות הם יקבלו קנס גבוה ושיחרימו להם את הציוד" מקווה הדיירת שירי מורדו.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "תקנות הרעש המדינתיות קובעות איסור על השמעת רעש החל מהשעה 23:00 בלילה. לפיכך ברור, כי בשעה הקודמת לשעה 23:00 לא ניתן לאכוף את התקנות. תיקון חוק העזר לנתניה בעניין רעש באופן שיאפשר אכיפה רחבה יותר של מפגעי רעש, טרם אושר על ידי משרדי הממשלה הרלוונטיים. כידוע, אגף הפיקוח העירוני פועל באופן שוטף לאכיפת התקנות, נענה לכל קריאה בנושא ומבצע אכיפה שוטפת. ככלל, כל קטין מעל גיל 12 המבצע הקמת רעש, לכלוך או ונדליזם נקנס בסך 730 שקלים.

מנתוני המשטרה והמוקד העירוני עולה כי ישנה השנה ירידה משמעותית של 35 אחוז בנושא הקמות רעש בהיקף וזאת כפועל יוצא מהפעילות הענפה שנמשכת עד עתה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות