fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלון הבלו ביי מעכשו מלון מודאני מרשת מלונות דן

לרגע הזה ציפינו. ראש העיריה הניעה את המהלך אחרי ששנים עמד נטוש.
מלון בלו ביי נגאל מעליבותו. מעכשו מלון יוקרה ברשת דן

לרגע הזה חיכינו. מלון הבלו ביי שעומד נטוש מספר שנים במקום יפה על המצוק של עין התכלת חיכה לרגע שמישהו יגאל אותו מעליבותו. מעכשו תגידו מודאני מלון ספא יוקרתי אותו תנהל רשת מלונות דן והוא יהיה אחד מהמלונות היוקרתיים בישראל.

ראש העיריה מרים פיירברג שהניעה את המהלך הזה: "תודה למנכ"ל רשת המלונות, רונן ניסנבאום אותו הכרתי בארה"ב, הבאנו אותו לעיר נתניה והוא הרים את הכפפה יחד עם ניל קיי".

המלון נמצא בהליך שיפוצים כבר מספר שנים וצפוי להיפתח בסוף שנת 2021 רשת מלונות דן תנהל את מלון THE MODANI  במסגרת הסכם עם קבוצת סילברוק המחזיקה בבעלות על המלון. הסכם הניהול הוא לכ-25 שנים.

המלון נמצא על גבול נתניה והמועצה האזורית עמק חפר ורק לאחרונה הועבר לשטח שיפוטה של נתניה. הוא משתרע על שטח של כ-14.3 דונם על צוק עם גישה ישירה לחוף רחצה מוכרז.

מודאני ספא הדמיה HBA LONDON

מלון מודאני הולך ונבנה מחדש על השלד המקורי של מלון בלו ביי. המלון יציע 169 חדרים מתוכם סוויטות ובתי חוף הכוללות בריכות פרטיות. הספא יכלול  חדרי טיפולים, חמאם תורכי, טיפולי הידרו-תרפיה ועוד. כמו כן ישים המלון דגש על ספורט ימי.

שם המלון 'מודני' בה מהתפילה 'אני מודה'. כך מסבירים בני משפחת קיי באתר החברה סילבוק. "מארק, ג'ודי וניל חלמו חלום. ליצירת חווית ספא יוקרתית ואינטגרטיבית יוקרתית בישראל: אתר ספא בו האורחים יוכלו לחדש נעורים  ולהירגע. אתר נופש ברמה עולמית הידוע בבריאות אינטגרטיבית ויוקרה חסרת תקדים. עם טיפולים משקמים ורמת השירות האישית שאין כמותה".

החברה החלה לפני מספר שנים בשיפוץ מחדש של המלון אך נעצרה ומזה תקופה ארוכה שהמלון עומד נטוש וכל העובר לידו מצפה להפעלתו מחדש. אכן בשורה טובה לתושבי נתניה בכלל ולצפון העיר בפרט.

סגן ראש העיריה אפרים בולמש מחזיק תיק התיירות: "אני שמח שזה קורה בתקופת כהונתי אבל הקרדיט כולו לראש העיריה מרים פיירברג. זו בשורה טובה לנתניה המקום עמד כפצע פתוח ומכוער מזה שנים ועכשיו יתחיל לפרוח ואין לי ספק שהמלון יאיץ את פתוח הצפון כולו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות