fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה סוגרת סיבוב ראשון עם ניצחון חוץ על הכח רמת גן

בעוד כשבועיים ייפתח מועד ההעברות בו מתכוונים בנתניה להתחזק בקשר מהשורה הראשונה ובמגן נוסף
יוסי מזרחי
איש שלום. יוסי מזרחי (צילום: ארכיון)

מכבי נתניה סגרה השבוע סיבוב ראשון בליגה הלאומית עם ניצחון חוץ דרמטי על הכוח רמת גן 1:2. לאחר הניצחון מדורגת הקבוצה של יוסי מזרחי במקום הראשון עם פער של תשע נקודות מהשנייה הפועל פתח תקווה.

בנתניה הביעו השבוע שביעות רצון מהתוצאות של הקבוצה בסיבוב הראשון ויש כאלה שמדברים כי הקבוצה נמצאת כבר עם רגל אחת חזרה בליגת העל. בצוות המקצועי של נתניה שוללים את העלייה ומדברים כי מדובר בסיבוב שלם בו הכול יכול לקרות.

"הליגה הזאת כל כך הפכפכה ששלושה משחקים ללא ניצחון יפתחו חזרה את המאבק", אמרו בנתניה השבוע. בנתניה מספרים כי חמשת המשחקים הראשונים בסיבוב השני יקבעו את המאבק כאשר במחזור הראשון של הסיבוב השני (יום שני הקרוב 23.12) תצא נתניה למשחק חוץ קשה מול בני לוד שנחשב לאחד המשחקים הכי קשים בליגה.

בנוסף, בעוד כשבועיים ייפתח מועד ההעברות בו מתכוונים בנתניה להתחזק בקשר מהשורה הראשונה ובמגן נוסף ,כאשר שמו של קלמי סבן עלה כמועמד. סבן ששיחק בעברו הרחוק בנתניה נמצא כרגע בהפועל עכו אך לא זוכה לדקות רבות וגורמים בנתניה כבר גיששו אצל השחקן.

נתניה מסיימת את הסיבוב הראשון במאזן מרשים עם 11 ניצחונות, שלושה תוצאות תיקו (נצרת עילית, הפועל ירושלים והפועל רמת גן) ועם הפסד אחד למכבי הרצליה.

יוסי מזרחי
קוצה להתחזק לקראת הסיבוב השני. יוסי מזרחי (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות