fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה נקנסה בגין קריאות גזעניות של אוהדיה

אתמול (רביעי) הקבוצה עמדה לוועדת משמעת בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. בעלי המועדון שלחו מכתב חריף לאוהדים: "לא נעבור על סדר היום"
פיירברג עם המשקיעים החדשים (צילום: רן אליהו)
פיירברג עם המשקיעים החדשים (צילום: רן אליהו)

מכבי נתניה אומנם ניצחה בסוף השבוע האחרון את מכבי אום אל פאחם 0:2, אבל הניצחון התקבל בשקט יחסי אצל ראשי המועדון.

אתמול (רביעי) הקבוצה עמדה לוועדת משמעת בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, זאת לאחר שחלק מאוהדי הקבוצה השמיעו קריאות גזעניות במהלך המשחק מול אום אל פאחם. בית הדין הטיל עונש כספי על הקבוצה בסך 10,000 שקלים.

זוהי לא הפעם הראשונה שהקבוצה סופגת עונש על קריאות גזעניות והדבר הכעיס מאוד ראשי המועדון וביניהם את בעלי הקבוצה אלי שגב ויוסי מאור. מקורבים במועדון סיפרו, כי השניים זעמו על האוהדים בעיקר בשל העובדה כי השניים הגיעו לנתניה לאו דווקא מהבחינה המקצועית אלא גם מהבחינה התרבותית בכדורגל הישראלי.

בעלי המועדון שלחו מכתב חריף לאוהדים בו כתבו: "שלושה חודשים אנחנו נמצאים במועדון עם כל הכבוד לשמחה, עשייה והתרומה לטובת שיקום המועדון ובו אנחנו משקיעים המון כסף, יש נושא אחד שגורם לנו לכעס ומוציא לנו את הרוח מהמפרשים. אלו הקריאות הגזעניות דוגמת אלה ששמענו במשחק מול אום אל פאחם ועל זה לא נעבור על סדר היום".

עוד כתבו השניים להאוהדים: "בחזון שלנו, מכבי נתניה הוא מועדון שחורט על דגלו ערכים של חינוך, סובלנות וכיבוד הקבוצה היריבה- כמובן גם מצוינות והישגיות. לצערנו, אחרי עשרה מחזורים אנחנו יכולים למנות כבר מספר מקרים של השלכת חפצים וקריאות גזעניות. הפכנו לקבוצה שמגיעה בתדירות הכי גבוהה לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, ועד כה שילמנו 25,000 ש"ח קנסות, ועתה, סביר להניח שנקבל קנס נוסף ועונשים אחרים.

"יש לנו תוכניות שיווקיות להביא נשים ומשפחות עם ילדים ליציעים, אך בדרך הזו התוכניות תשארנה במסגרת תוכניות ולא נוכל לשווק את הקבוצה, כאשר היא תזוהה עם גזענות ואלימות. אנחנו יודעים שהרוב הגדול של האוהדים באים לשיר ולתמוך בקבוצה, אך כאמור, לא נשב בחיבוק ידיים וניתן לאוהדים האחרים לגרום נזק. דעו, הסכומים האלה שנצטרך לשלם והנזק הכספי, מגיעים מתקציב הקבוצה ובאים על חשבון דברים אחרים. בסופו של דבר האוהדים האלה גורמים נזק למועדון ולאוהדים האחרים".

פיירברג עם בעלי הקבוצה יוסי מאור ואלי שגב (צילום: רן אליהו)
פיירברג עם בעלי הקבוצה יוסי מאור ואלי שגב (צילום: רן אליהו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות