fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה מציגה: שני הפסדים בתוך 48 שעות

הקבוצה של רובי בלינקו הפסידה לאלופה מכבי חיפה ולהפועל תל אביב. גורם בקבוצה: "כדאי לשחקנים האלה להתבייש ולהתעשת מהר"
דני פרנקו
דני פרנקו (צילום באדיבות אתר מנהלת ליגת הטוטו)

"אנחנו משחקים הגנה רעה ורכה", אמרו השבוע בברק נתניה לאחר צמד הפסדים בקופסל למכבי חיפה והפועל תל אביב. גורם במועדון אמר בעניין: "אם ככה השחקנים משחקים מול הקהל הביתי, אז כדאי לשחקנים האלה להתבייש ולהתעשת מהר כי חלק גדול מהם ימצא את עצמו בחוץ".

ביום שישי שעבר ברק נתניה בביתה אירחה את מכבי חיפה שהשיגה ניצחון דחוק 71:88. המשחק היה משחק השלמה מהמחזור הראשון, אז חיפה הייתה עדיין במסע משחקים בארצות הברית. גם המשחק הזה כמעט ונדחה כשאנשי חיפה זעמו על קיומו מכיוון שיומיים קודם לכן שיחקו משחק במסגרת גביע אירופה.

האירוע הפיקנטי במשחק היה חזרתו של מאמן מכבי חיפה דני פרנקו לאולם בנתניה בו אימן בהצלחה בשנתיים האחרונות. עוד לפני המשחק ערכו אנשי נתניה טקס לפרנקו שקיבל גביע הוקרה ופרחים. טרם המשחק גם נוגנו שירים של אריק איינשטיין כהוקרה על פועלו של הזמר.

יומיים לאחר מכן שוב אירחה נתניה בקופסל את הפועל תל אביב ושוב הפסידה, רק שהפעם זה נגמר בתבוסה צורמת 73:92. הרבע הראשון היה דווקא של נתניה כאשר אייל שולמן עם תשע נקודות השאיר את היתרון אצל קבוצתו 18:19. הרבע השני היה סיפור אחד לגמרי. התל אביבים רצו 16:31, ולמחצית נתניה ירדה בפיגור 49:35. הרבע השלישי היה המשך ישיר של הרבע השני, כאשר הגנה גדולה של הפועל מול התקפה שלומיאלית של נתניה הגדילה את היתרון של הפועל 53:70. הרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול בלבד.

דני פרנקו
עשו לו כבוד. דני פרנקו (צילום באדיבות אתר מנהלת ליגת הטוטו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות