fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה מציגה: באנו, שיחקנו, עלינו

הניצחון המשכנע על הפועל עכו בחוץ עשה את העבודה ושלח את נתניה לצמרת. דראפיץ': "לא ציפינו שנהיה בינואר במקום הראשון". ברק בדש: "אנחנו מאושרים. יש כאן תלכיד טוב ללא אגו וכוכבים". רק שימשיכו ככה
נכנס כמחליף. ערן לוי (צילום ארכיון: מכבי נתניה)

לאחר שניצחה בחוץ את הפועל עכו 0:2, עלתה מכבי נתניה על חשבונה למקום הראשון לראשונה העונה.

אחרי שפתחו את העונה במינוס תשע נקודות, הוכיחו חניכיו של סלובודאן דראפיץ' את עליונותם בליגה. לאורך כל המשחק מול עכו נתניה הייתה טובה יותר והציגה מחצית ראשונה מושלמת עם שני שערים ללא תגובה מהצד השני.

עכו הגיעה למשחק לאחר ארבעה משחקים ללא הפסד אך עם זיכרון מר מהמשחק הראשון העונה מול נתניה בו הפסידה 0:4. לשחקנים בצהוב היו תוכניות משלהם: להמשיך להוכיח כי הם הטובים ביותר גם לעיני הקהל המקומי. לעיני 1000 אוהדים, נתנה נתניה תצוגה יפה לאורך כל המשחק. ההזדמנות הראשונה הגיעה בדקה ה-36, כאשר ניסן דנון פרץ הגביה לברק בדש שמקרוב קבע 0:1. שתי דקות בלבד חלפו, ובעוד עכו המומים מהשער הראשון, הגבהה נוספת לרחבה הובילה לטעות קשה של שוער עכו ירדן קרישטול שבעט היישר לגופו של הבלם אור אלקבץ ומשם לרשת, 0:2. המחצית השנייה הייתה בשליטה של עכו, אבל ללא הזדמנויות ממשיות מול שערו של דין גל. במחצית נכנס כמחליף הקפטן ערן לוי.

נכנס כמחליף. ערן לוי (צילום ארכיון: מכבי נתניה)
נכנס כמחליף. ערן לוי (צילום ארכיון: מכבי נתניה)

דראפיץ' אמר בסיום: "אין שמח ממני. לאחר עבודה קשה והרבה מתח עשינו את זה. מגיע לקהל שלנו להיות בליגת העל ונעשה הכל כדי להיות שם. התחלנו את העבודה כשלא ידענו לאן הקבוצה הזאת תלך. במהלך התהליך ראינו התקדמות, אבל לא ציפינו שנהיה בינואר במקום הראשון. יש לנו צוות מקצועי נפלא, שחקנים שרוצים ללמוד וקהל שהגיע לכאן בכמויות גדולות. אני שמח בשביל הקהל, היה לנו יום שמח".

כובש השער הראשון ברק בדש אמר: "הבקעתי הרבה שערים בקריירה, אבל זה היה אחד החשובים. יש ממני הרבה ציפיות ואני עושה את המקסימום כדי לעזור לקבוצה לחזור לליגת העל. אין ספק שרצינו את הניצחון כדי לעלות למקום הראשון וצריך להוריד את הכובע בפני כולם. יש כאן תלכיד טוב ללא אגו וכוכבים ואנחנו מאושרים".

היום (שישי) תארח נתניה את הפועל ראשון לציון במסגרת גביע המדינה. ביום שלישי תשחק מול מכבי שעריים במחזור ה-18 של הליגה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות