fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה בדרך חזרה לליגת העל

מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)
קהל מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)

מכבי נתניה תוכל לחגוג כבר בשישי הקרוב את החזרה לליגת העל אם תנצח בביתה את בית"ר תל אביב רמלה. במועדון מצפים לכמות קהל של לא פחות מעשרת אלפים צופים.

הצהובים שפתחו את העונה עם מינוס תשע נקודות והרבה סימני שאלה, גילו אופי לאורך כל העונה, הפסידו רק פעם אחת והציגו משחק התקפי משובח, וחשוב מכך, חזרו להתנהל כמו מועדון גדול תחת הבעלים אייל סגל, שלקח את המועדון מפירוק ולא החסיר מהצוות המקצועי ומהשחקנים שום פרט.

חולצות העלייה הודפסו, השמפניות נכנסו למקרר ובמועדון מתכוננים לחגיגות. מיד לאחר החזרה לליגת העל, יחלו המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה להכין את העונה הבאה.

בדרך לעתיד טוב יותר? קהל מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)
בדרך לעלייה. קהל מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)

במועדון מבינים כי רוב השחקנים מהעונה לא מתאימים לליגת העל והקבוצה תהיה חייבת לעבור חריש עמוק. בראש הדברים הכוונה לעמדת השוער ובנתניה מאמינים כי שוער מכבי חיפה אוהד לויטה שמשמש כשוער שני יסכים להגיע בהשאלה לצהובים. גם שמו של בלם מכבי חיפה דקל קינן ששיחק בעבר בנתניה עלה כמועמד להצטרף לקבוצה בליגת העל. קינן יגיע במקומו של הבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ' עשוי לעזוב, ובכלל עושה רושם שרוב שחקני ההגנה יוחלפו. אגב ורגוץ' נפצע בשרירי הבטן ולאחר הבדיקה שעבר בשבוע שעבר נודע כי סיים את העונה.

עתידו של ערן לוי לא ברור ואם לא יקבל חוזה לשנתיים ייתכן שיישאר בליגה הלאומית ויהפוך לקבלן עליות. דיא סבע ימשיך ואם לוי לא, הוא יקבל את סרט הקפטן בעונה הבאה. על השחקנים נאסר להתראיין עד אחרי המשחק הקרוב ובמועדון הסבירו כי המטרה היא להרגיע את המערכת. כוכבי העבר של נתניה בינהם עודד מכנס הודיעו כי יגיעו ביום שישי.

"עשינו צעד קרוב מאוד לליגת העל. אני יותר מאשמח להישאר במכבי נתניה והלוואי וזה יקרה, אבל אם לא אאחל להם את הכי טוב שבעולם ואהיה אוהד. אני קורא לאוהדים למלא את האצטדיון ביום שישי. בלעדיהם לא היינו מצליחים להגיע למקום בו אנחנו נמצאים כעת", אמר הקפטן ערן לוי.

חוסר מזל מדהים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
צריכים את הקהל. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

גם בקרב האוהדים מצפים לחגיגה גדולה וחלק מהאוהדים אף מתכוונים לערוך חגיגה ספונטנית ברחבי נתניה אחרי המשחק ולא מן הנמנע כי השחקנים יעלו על במות של יום העצמאות במידה וייעשו כאמור את התוצאה  הראויה בסוף השבוע. "נראה כי הקבוצה בדרך הנכונה גם מקצועית וגם ניהולית" אמר אחד האוהדים והוסיף: "זוהי חוויה גדולה ללוות העונה את הקבוצה ולהתחבר אליה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות