fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיסיס גלוב 2016: שלוש נשים מנתניה ייצגו את ישראל בתחרות גלוב בסין

מימין לשמאל: ורד דנוס נטלי וסרמן ילנה לויפר ואליאנה רבלסקי (צילום: נטלי סקובסקי)
מימין לשמאל: ורד דנוס נטלי וסרמן ילנה לויפר ואליאנה רבלסקי (צילום: נטלי סקובסקי)

בתחרות היופי הבינלאומית 'מיס גלוב', שנערכה בשבוע שעבר במלון דוד טאוור בנתניה הוכרזו שלוש נשים מנתניה בתארים. ורד דנוס מרמת פולג זכתה בתואר "מיסיס גלוב המזרח התיכון 2016", ילנה לויפר מרמת פולג בתואר "מיסיס גלוב הים התיכון 2016" ואליאנה רבלסקי מנתניה בתואר "מיסיס גלוב ארואסיה 2016". בתואר "מיסיס גלוב ישראל 2016" זכתה נטלי וסרמן מרמת גן.  ארבעת הזוכות ייקחו חלק בגמר תחרות היופי "מיסיס גלוב 2016" אשר תערך בחודש דצמבר בסין שם ישהו 12 ימים. זוהי התחרות הראשונה בה משתתפות נציגות מישראל. בשנה שעברה זכתה בתחרות העולמית נציגת לבנון.

מימין לשמאל: ורד דנוס נטלי וסקמן ילנה לויפר ואליאנה רבלסקי (צילום: נטלי סקובסקי)
מימין לשמאל: ורד דנוס נטלי וסרמן ילנה לויפר ואליאנה רבלסקי (צילום: נטלי סקובסקי)

מיסיס גלוב, תחרות יופי יוקרתית עבור נשים בגילאי 25~45 מתקיימת החל משנת 1996. מאחר וזו השנה העשרים לקיום הארוע השקיעה הנהלת האירוע מאמצים מיוחדים בהכנתו והחליטה לשתף בה נציגות מישראל.

בתחרות בסין ייקחו חלק נציגות מ- 80 מדינות ואזורים גאוגרפיים. בשונה מתחרויות יופי אחרות, אשר מיועדות בעיקר לנשים צעירות, כאן יתמודדו המשתתפות לא רק על פי המראה החיצוני, אלא על פי אורח החיים, סיפור החיים והמשפחה והיחס שלהן לפעילות התנדבותית. מארגנת התחרות העולמית היא ד"ר טרייסי קאמפבל העומדת בראש הקרן " W.I.N. Foundation", המסייעת לנשים הסובלות מאלימות במשפחה.

"זוכות התחרות יהיו בין היתר גם השליחות של הקרן במדינותיהן ובעולם כולו כדי לסייע לנשים לקחת שליטה על החיים שלהן וגם לסייע לילדים יתומים.  בראש הצוות המארגן של התחרות בישראל עומדת אנה שאפובה שהיא זוכת התחרות "Mrs. Globe" לשנת 2012, ומנהלת הארגון של "Mrs. Globe" בשישה אזורים בעולם" אומר אלכס יורצ'אק מפיק הארוע. לדבריו שחקני קולנוע מהוליווד ובהם ארנולד שווארצנגר הם בין התורמים הגדולים לקרן. החסויות של התחרות הן של חברות קוסמטיקה, חברות דנטליות וחברות אופנה.

מעל אלף מועמדות ישראליות פנו למארגני התחרות בישראל. מתוכן נבחרו 50 הבולטות ביותר בהצבעה אינטרנטית דרך הפייסבוק ואחרי ראיון אישי.

לטקס הענקת התארים לזוכות בישראל שהתקיים בנתניה הגיעו: המארגנת ובעלים של התחרות העולמית, שהיא הזוכה הראשונה של התחרות הראשונה " Mrs Globe 1996", גברת טרייסי קאמפבל, כמו כן הגיעו אנה שאפובה זוכת התחרות לשנת 2012 שעשתה רק לאחרונה עליה לישראל וחבר הכנסת יואל רוזבוזוב שהוא תושב נתניה.

ורד דנוס מיסיס מזרח התיכון (צילום: נטלי סקובסקי)
ורד דנוס מיסיס מזרח התיכון (צילום: נטלי סקובסקי)

 

"מיסיס גלוב המזרח התיכון 2016"

ורד דנוס, 41 נשואה 18 שנים ואמא לארבע בנות היא קונדיטורית ומייצרת את "ורד קייקס" עוגות לארועים ועוגיות למשרדים בביתה ברמת פולג. בנוסף לאפייה ורד היא סטייליסטית אישית. יש לה תואר בחינוך ובמדעי החברה והיא מורה גננת במקצועה. באיזה שהוא שלב בחיים שלה היא הפכה את התחביב למקצוע.

"אני רוצה ללמד נשים להעצים את היופי והנשיות שלהן דרך הופעתן החיצונית ולעזור להן למצוא את הדרך להביע את עצמן ואישיותן דרך הלבוש שלהן והסגנון הייחודי שלהן, כי כל אישה ראויה להרגיש יפה ומיוחדת" .

איך הגעת לתחרות?

"בעלי ירון שמע מחבר על התחרות ושלח תמונות שלי בלי שאדע ואחרי שהתקבלתי הוא סיפר לי. הבנתי שזה רציני וזרמתי עם זה לתהליך של מיון. היו שם נשים שעברו משהו בחיים, לידות, גידול ילדים ועבודה. רב המשתתפות היו דוברות רוסית, כולל המאפרות והמלבישות. בהתחלה הרגשתי במבוכה. הן היו נחמדות ולקחו את התחרות בצורה ספורטיבית והיתה אוירה מאד נעימה".

אחרי ארבע לידות איך את מתחזקת על כך יפה את הגוף שלך?

"אני מרוצה מהגוף שלי גם היום. אני יודעת שאני נראית טוב. מאז הייתי קטנה אני שומעת שאני יפה. החלום של הסבא שלי שגידל אותי מאז הורי התגרשו כשהייתי בת 12, שהוא דמות נערצת עלי היה שאהיה מלכת יופי. אם בתחילת התחרות הייתי סקפטית עכשו אני מאד מרוצה להגשים את החלום של סבא. אני לא עושה עבודות קשות של תחזוקה ורק מעט ספורט. אני לא עושה מרתונים ולא רצה לשום מקום. אני מעדיפה שירוצו אחרי. אני כבר הגעתי למקום שלי".

למה דוקא קונדיטורית?

"כל החיים שלי אני אוהבת את המטבח. את העבודה בו, את הריחות ואת הטעמים. הסבתא שלי היא המנטורית שלי וכל דבר באפיה אני שואלת אותה. לפני כשבע שנים למדתי קונדיטוריה בתדמור והחלטתי להפוך את התחביב למקצוע, מאז פתחתי עסק קטן מהבית בו אני מספקת עוגות ועוגיות מיוחדות ואיכותיות לפי הזמנות אישיות כמו כן עובדת עם משרדים ומספקת להם את הכיבוד לישיבות. אהבתי לאפות כתחביב והפכתי את התחביב למקצוע".

מה תתרום לך התחרות?

"התחרות הזו מבחינתי היא הזדמנות של פעם בחיים, חוויה מדהימה ונדירה שמעטות הנשים בעולם שזוכות בהזדמנות הזו, לפגוש 80 נשים מכל רחבי העולם, בעלות תרבויות שונות, מנטליות שונה, חגיגה נשית מעצימה במיטבה. הזדמנות להשמיע את קולך בעולם, להראות שלנשים ברחבי העולם מכל רקע שהוא יכולות להיות חזקות, עוצמתיות ויכולות להביא לשינוי אמתי, לתרום מעצמן לנזקקים ולזכות לסיפוק עצום מעצם העובדה שהצלחת לעזור ולהעביר מסר שכל אישה ראויה להצליח ולא משנה מה הן נסיבות חייה, שאפשר להגיע לגדולה גם מהמקום הנמוך ביותר".

ילנה לויפר מיסיס אגן הים התיכון (צילום: נטלי סקובסקי)
ילנה לויפר מיסיס אגן הים התיכון (צילום: נטלי סקובסקי)

"מיסיס גלוב הים התיכון 2016"
ילנה לויפר, 41, נשואה 10 שנים ואמא לשלוש בנות עוסקת ברפואה משלימה ויש לה קליניקה בביתה שברמת פולג. היא נולדה במוסקבה שם עבדה כמנהלת משאבי אנוש בחברות בינלאומיות. בהיותה בחופשה בקלאב מד בתורכיה הכירה את בעלה אדריכל בן יסוד המעלה: "זו היתה אהבה ממבט ראשון. הוא בא לבקר אותי במוסקבה, באתי לבקר אותו כאן ונישאנו במוסקבה. אני ויתרתי על משרה בכירה בחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון בהחלטה שלי לעלות לארץ ולהתחיל חיים חדשים עם גבר שאני אוהבת קרוב לים התיכון שאני אוהבת. למדתי בווינגיט חמש שנים רפואה משלימה גם מתוך הראיה שהמשימה שלי בחיים היא לעזור לאנשים להרגיש טוב, ולפתור להם בעיות של כאבים כרוניים ובעיות בשרירים מאחר שלדעתי מי שסובל לא יכול לקבל החלטות נכונות".

מדוע החלטת להשתתף?
"כי אני טיפוס שרוצה לשנות את העולם לטוב יותר. היום אני עושה טוב לפרטים ועכשיו באמצעות התחרות יש לי הזדמנות לעשות משהו בקנה מידה עולמי בכך שאני אעזור לגייס כספים לקרן. וכל זה מתחיל מזה שאני אישה יפה".

רק יפה?
"לא האמנתי בהתחלה שאתקבל לתחרות אבל אחרי שאיפרו אותי ועיצבו את השיער ראיתי שאני נראית יפה מאד ויש לי סיכוי לזכות. צריך רק להאמין. אני לא רק יפה אלא גם חכמה, דוברת אנגלית, יש לי עסק משלי, בנות חמודות, בעל נפלא ואני רוצה בזכות היופי שלי לעסוק בגיוס כספים לקרן שמטרתה לעשות טוב לאנשים. אשמח לעשות למען המדינה שלי אם אזכה בתחרות וגם אם לא. גם ברוסיה השתתפתי בפרויקטים של התנדבות. בינתיים לצורך השתתפות בתחרות שלקראתה יהיו לנו הוצאות רבות על שמלות, בגדי ים, נעליים, איפור וגם כרטיס טיסה מצפה לגייס חברות  כדי לתמוך במשתתפות".

למי מתאים לסייע לכן?
"לחברות אופנה, קוסמטיקה וגם משרדי נסיעות או חברות תעופה תמורת השתתפות שלנו בפרסום המוצרים שלהם. נקווה לטוב".

אליאנה רבלסקי מיסיס אירואסיה (צילום: נטלי סקובסקי)
אליאנה רבלסקי מיסיס אירואסיה (צילום: נטלי סקובסקי)

"מיסיס גלוב אירואסיה 2016"

אליאנה רבלסקי, 39 נשואה לפיסיקאי ואמא לשלושה ילדים. רבלסקי נולדה בלטביה, עלתה לארץ לפני שלוש שנים ממוסקבה, עדיין לא מדברת עברית אבל שולטת באנגלית. אליאנה כותבת במגזינים היוצאים לאור ברוסיה, ויש לה תכנית בישול בערוץ 9 העוסקת בבישול של אוכל כשר. כמו כן היא כותבת ספר על הגירה של יהודי ברית המועצות בשנות השמונים. ספר אגדות שכתבה לאחרונה יצא לאור באודסה.

"כמי שנולדה באירופה, חיה בתקופה ארוכה בטשקנט ועכשיו בישראל אני מרגישה שהתואר "מיסיס ארואסיה" ממש מתאים לי. אנחנו גרים בשדרות ניצה, אני רואה כל בוקר את הים ולא יכולה שלא לצאת ולהרגיש את ריח המים המלוחים. בכל בוקר אני צועדת ארבעים דקות בטיילת של העיר. אני אוהבת את נתניה ומאמינה שישראל היא כמו מראה: אם את מחייכת אליה היא מחייכת אליך בחזרה. אני אוהבת מאד חתולים. הבאנו ממוסקבה שני חתולים ואספנו מהרחוב בנתניה עוש שלושה ולהם קראנו: מזל הצלחה ושמש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות