fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחר (יום שלישי) הרצת אסדת הגז לוויתן

תחנות ניטור לאורך החוף ינטרו את איכות האויר בשעות ההרצה
אסדת הגז לווייתן. צילום: נובל אנרג'י
אסדת הגז לווייתן. צילום: נובל אנרג'י

השלב השלישי בהרצת אסדת לווייתן יחל מחר יום שלישי 24.12. התהליך יחל בשעה 07:00 בבוקר ויגיע לשיאו לקראת 13:00.

אין כל הנחיות מיוחדות באשר להפסקת פעילות או שינוי בהתנהלות היומיומית של תושבי האזור. חשוב להבהיר כי על פי הודעות המשרד להגנת הסביבה, משרד האנרגיה ומשרד הבריאות – לא נשקפת סכנה לציבור בעת ביצוע הנישוב.

ממועצת עמק חפר נמסר: "המועצה האזורית עמק חפר פועלת ביחד עם רשויות נוספות באזור, ועם פעילים וארגוני סביבה, כדי להבטיח פיקוח רציף ואמין על פעילות האסדה ולמנוע כל סטייה מהתקן. מטרת העל שלנו היא להבטיח את בריאות הציבור, תוך הגנה על הסביבה".

תחנות הניטור החופיות והעצמאיות של איגוד ערים שרון כרמל, בו המועצה חברה – במעיין צבי, נחשולים וקיסריה, וכן תחנת ניטור נוספת בקיסריה של איגוד ערים חיפה – ינטרו לאורך כל ההליך את איכות האוויר מאסדת לוויתן והדיווחים יופיעו און ליין באתר האיגוד.

האיגוד יקים חדר בקרה החל מהשעה 06:30 בבוקר יום שלישי, אשר ינוהל על ידי יו"ר האיגוד יעקב אדרי, נציגי הרשויות החברות באיגוד והצוות המקצועי בראשות המנכ"ל ניר סהר. בחדר הבקרה יהיו גם צוותים מהמשרד להגנת הסביבה וממשרד האנרגיה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות