fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחסור בשטחי מסחר באזור התעשיה פולג

כך עולה מנתוני נת"מ שרותי נדל"ן. המשרדים החדשים של שפונדר - פדלון נחטפים
הדמיה: תיבא אדריכלים

אזור התעשיה פולג משווע לשטחי מסחר. רק כך אפשר להסביר שחברת שפונדר פדלון שווקה עד כה 90 אחוז מהמשרדים שהיא בונה בבניין העסקים ברחוב המלאכה. הקבוצה תבנה שתי קומות משרדים נוספות שאושרו לה במסגרת בקשה שהוגשה לוועדה המקומית לפני כשבועיים. הפרויקט בית פדלון- שפונדר משתרע על שטח כולל של 3.5  דונם  בשתי קומות מסחר ומעליהן שש קומות של משרדים. הקמת הפרויקט נמצאת בעיצומה כאשר הבניה כבר בקומה השנייה.

הקבוצה החלה לשווק כ 2200 מ"ר  של שטחי מסחר על שתי קומות, במחירים הנעים בין 18,000 – 26,000 ש"ח למ"ר. קומות המסחר הם חלק מפרויקט של החברה ברחוב המלאכה. על חלק מהשטחים בקומות המסחר כבר מתנהל משא ומתן למאפיה ובית קפה מוכרים בנתניה. כמו כן חנות תאורה ועוד חנויות שרכשו כבר שטחים. כל אלה מבטיחים כי המרכז צפוי להיות שוקק ואטרקטיבי לאזור.

קבוצת שפונדר –פדלון משווקת במתחם גם משרדים בשטחים  של החל 36 מ"ר – 300 מ"ר. המשרדים משווקים בגמר מלא במחירים של החל מ 15.5 אלף שקלים למ"ר. מהקבוצה דיווחו השבוע כי כבר 90 מהמשרדים שווקו כולל שתי הקומות הנוספות שאושרו.

שפונדר פדלון: "בחודשים האחרונים  לא נותרו שטחי מסחר חדשים לשיווק באזור נתניה בכלל ובאזור פולג בפרט, כך עולה מנתוני  נת"מ חברת ניהול הנכסים המספקת שירותי נדל"ן עסקי מגוונים לענף הנדל"ן בישראל. השטחים החדשים שמשווקת הקבוצה הנם שטחים מסחריים ראשונים בעיר מזה זמן".

דינה שטיינברג אלעד, מנהלת תחום המסחר בנת"מ מציינת : "רמת האכלוס באזורי התעסוקה בנתניה גבוהה מאוד ועומדת על מעל 95 אחוזים תפוסה למשרדים. הדבר מבטיח כאמור פוטנציאל גדול לעסקים המתאימים לסביבת עבודה אשר יחלשו על שטחי המסחר באזורים אלה. בשנים האחרונות החלו להתפתח יותר פרויקטים של עירוב שימושים במתחמים השונים כאשר המחירים מתחילים מ 100 שקלים למ"ר".

לדברי רועי פדלון , בעלים ומנכ"ל משותף  קבוצת שפונדר פדלון רוב שטחי המסחר נשארים בבעלות החברות היזמיות ולא מוצעים למכירה לקהל משקיעים או לשימוש עצמי: "כך שמדובר בהזדמנות יוצאת דופן, במיוחד מאחר והפרויקט הוא מתחם חדשני ואיכותי המשלב משרדים ומסחר יחד".

מתחם החדש יהיה המתחם השלישי של קבוצת פדלון שפונדר במסגרתו היא בונה ומשווקת למכירה משרדים קטנים בגימור מלא, על פי מודל שפיתחה בשם מיני – מקסי, שעל פיו מציעה הקבוצה ללקוחותיה מודל תשואות ייחודי  על פי השקעה של הון עצמי מינימלי לעומת תשואה מקסימלית מהנכס. המודל מאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש, משרד בבניין חדש הכולל חדר ישיבות משותף ואף חדר הרצאות, הדבר נכון הן ליזמים והן ללקוחות הקצה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות