fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה נמכר ב-24 מיליון שקלים?

חברת בריגה מכרה 3 דופלקסים בפרויקט היוקרה YAM בעיר ימים בנתניה, ב-8 מיליון שקלים כל אחד. המחיר למ"ר עומד על 35 אלף שקלים
דופלקס פרויקט Yam בעיר ימים
פינת האוכל והסלון. הדופלקס בפרויקט Yam בעיר ימים (הדמיה: יח"צ)

חברת בריגה מכרה לאחרונה  שלושה דופלקסים בפרויקט YAM, בשכונת עיר ימים בנתניה, בקו ראשון לים, בהיקף כספי של כ-24 מיליון שקלים. הדירות שנמכרו ממוקמות בקומות העליונות (18 ו- 20) ושטח כל אחת מהן הינו כ-230 מ"ר, ובנוסף מרפסת בשטח כ-40 מ"ר.

מדובר בדירות הכוללות שני מפלסים, כאשר המפלס העליון אליו מגיעים במעלית פרטית מתוך הדירה, הינו סוויטת הורים מפוארת בשטח של כ- 100 מ"ר. ביחידה חדר ארונות בשטח של כ-15 מ"ר, אמבטיה מרווחת של כ- 20 מ"ר וחדר כושר פרטי בשטח של כ- 20 מ"ר נוספים. במפלס הכניסה ממוקם סלון ומטבח בשטח של כ-80 מ"ר, מאסטר בד רום נוסף ויציאה למרפסת שמש ענקית בשטח של כ- 40 מ"ר.

לדירה צמוד מחסן דירתי בשטח נוסף של כ- 20 מ"ר ומחיר הדירה כולל גם 2 חניות בחניון התת קרקעי. מהחברה נמסר כי על אף שהשכונה מאופיינת ברוכשי דירות תושבי חוץ, 3 הדירות האלה נמכרו למשפרי דיור מאזור מרכז הארץ. מחיר כל אחד מהדופלקסים הינו כ-8 מיליון שקלים.

פרויקט YAM כולל 118 יחידות דיור ב-2 מגדלי פאר, בני 18 ו-22 קומות. לאחרונה התקבל היתר בנייה לפרויקט ובנייתו החלה. הבניינים יחופו בקירות מסך, כך שבכל הדירות ייווצרו ויטרינות זכוכית מהרצפה לתקרה. כמו כן, החלונות יהיו מאלומיניום המתאים לארצות קרות, כדי למנוע חדירת רוחות וקור לדירות בחודשי החורף. גם המגדלים יצופו באלומיניום כדי למנוע נזקים לבניין, בשל הקרבה לים.

בבסיס המגדלים מתוכנן להיבנות מבנה זכוכית ייחודי, שישמש כלובי הכניסה למתחם, למגדלים ולשטחים הירוקים של הקומפלקס. בלובי מתוכנן גם לאונג' עסקי ואיזור הסבה מרוהט, שישמש מפגש לדיירים ולאורחיהם. הפרויקט יכלול גם חדר כושר, סאונה יבשה, ג'קוזי וכן בריכה מקורה ומחוממת ובריכת פעוטות. גם הדירות נבנות בסטנדרט מלונאי גבוה במיוחד ויכללו, בין היתר: מערכות חשמל חכמות מהמתקדמות בעולם, פרקטים בחדרים, חימום תת רצפתי בחדרי האמבטיה וחדרי השינה, אסלות תלויות, שואב אבק דירתי ויחידות מיזוג מתקדמות.

דופלקס פרויקט Yam בעיר ימים
פינת האוכל והסלון. הדופלקס בפרויקט Yam בעיר ימים (הדמיה: יח"צ)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות