fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנוער בנתניה מחכה חורף לוהט

מי אמר שהקיץ היא עונת הבילויים והאירועים? להיות חורפי מתחת לשמיכה עם פוך ושוקו זה כל כך 2013 .בנתניה מכינים לנוער המקומי תוכנית מושקעת לחורף, שתתחיל בחמישי הקרוב עם מופע ייחודי ומרגש.
מועדון נוער בנתניה. צילום : רן אליהו

"תוכו רצוף אהבה", זהו שם המופע שיועלה מחר (חמישי) בשעה 20:00 במועדון הנוער העירוני באזור התעשייה פולג במסגרת יריית הפתיחה הרשמית לאירועי ותוכניות החורף המתוכננות לנוער נתניה. סדרת התוכניות המוצעות לנוער בעיר במהלך החורף כוללות גם  טורניר במגרשי הספורט, סדנאות סרטים ובתי קפה לנוער אשר יפתחו במועדוני הנוער השכונתיים ובמרכז העיר כמו כן יחולקו לנוער כרטיסי הטבות ועוד.

מופע הפתיחה "תוכו רצוף אהבה" צפוי להיות ייחודי בזכות השילוב המוזיקאלי של האומנים הצעירים, הזמר ישי ריבו יארח את אייל כהן, פיינליסט התוכנית "דה ווייס" במופע. שותפים להפקתו של המופע גם המחלקה לתרבות תורנית והאגף לתרבות תורנית במשרד החינוך, חשוב לציין שהמופע בתשלום סמלי, עשרה שקלים למזמינים מראש או 20 שקלים לרוכשים כרטיס בערב המופע. אייל כהן זכה להכרה ארצית במהלך העונה האחרונה של התוכנית "דה וויס", שהסתיימה לאחרונה. כהן הייחודי והאותנטי נבחר על ידי אביב גפן להיות חלק מהנבחרת שלו, ובגמר התוכנית הוא הגיע למקום השלישי והמכובד. במקום בגמר כזוכה במקום השלישי בתחרות. כהן, פסנתרן מחונן ובעל יכולת ווקאלית יוצאת דופן, משלב בין שורה ארוכה של סגנונות שירה ובעיקר מצליח לרגש בעדינות ובמופנמות שלו.

ישי ריבו מסתמן כאחד היוצרים הצעירים החשובים. ריבו שירת כחייל במקהלת הרבנות הצבאית, כותב ומלחין לבכירי האמנים בישראל ומי שחתום על הלהיטים "קול דודי" וכן "תוכו רצוף אהבה" הזוכה לאלפי השמעות בערוצי הרדיו הדתיים והחרדיים לצד ערוצי הרדיו הממלכתיים.

להזמנת כרטיסים מראש, ניתן ליצור קשר עם  המחלקה לחברה ונוער בטלפון   09-8874153 , 09-8342782

מועדון נוער בנתניה. (צילום: רן אליהו)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות