fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לכו תצטיינו. גם בבית ספר

מאמן טרום ב' של טוברוק, שחר אשרוף, מספר על הדרך שעושים ילדים בני 9 בבית"ר טוברוק. "בגילאים הללו הכיף וההנאה חשובים יותר מהתוצאות על המגרש"
"בקשר שוטף עם המחנכות". שחר אשרוף (צילום: באדיבות בית"ר טוברוק)
"בקשר שוטף עם המחנכות". שחר אשרוף (צילום: באדיבות בית"ר טוברוק)

 

עוד ניצחון בדרבי לבית"ר טוברוק, הפעם קבוצת ילדים טרום ב' של המאמן שחר אשרוף גברה בשבת שעברה על מכבי נתניה 11:16 במגרש בטוברוק.

במסגרת ליגת טרום ב' משוחקים במקביל ארבעה משחקים של 5:5 ובסיומם משוקללות תוצאות כל המגרשים. שחקני שתי הקבוצות הציגו יכולת טובה והמשחקים נערכו באווירה חברית וידידותית.

טרום ב' של טוברוק מורכבת מגילאי 9 ולרובם זו השנה השנייה בכדורגל. "אנחנו עובדים בעיקר על יסודות המשחק בדגש על משמעת ומחויבות טקטית", הסביר השבוע אשרוף, "בגילאים הללו הכיף וההנאה חשובים יותר מהתוצאות על המגרש. זהו גיל שעוד מוקדם לדעת מי יהפוך לשחקן מקצועני ולכן מבחינתי כולם בעלי פוטנציאל שווה. לפני העניין המקצועי, מדובר במסגרת חיובית לילדים. אנחנו מוודאים שהם משקיעים בלימודים ומלמדים אותם ערכים לחיים. זו דרכו של טוברוק כל השנים.

"בקשר שוטף עם המחנכות". שחר אשרוף (צילום: באדיבות בית"ר טוברוק)
"בקשר שוטף עם המחנכות". שחר אשרוף (צילום: באדיבות בית"ר טוברוק)

להורה יש דרך לדעת אם לילד שלו יש פוטנציאל להפוך לכדורגלן מקצועני?

"קשה עד בלתי אפשרי להגיד להורה לילד בן 9 שהילד יהיה שחקן, ואני גם לא מתיימר לעשות זאת. ברור שיש כאלו עם יותר כישרון מאחרים, אבל זה רק אחוז קטן ממה שנדרש על מנת להבשיל ולהפוך לשחקן מקצוען. כמו שאמרתי, חשובה לנו הדרך. פעמיים בשנה אנחנו בודקים לשחקנים את התעודות, אני בקשר שוטף עם המחנכות בבתי הספר. כבר בגיל הזה, שחקן שלא יעמוד בדרישות הערכיות והלימודיות של המועדון, יבין בדרך הקשה שיש דברים יותר חשובים מלהצטיין על המגרש".

מה עושים באימונים?

"כל אימון שונה. אנחנו עובדים על דברים שצריך לשפר ממשחק למשחק, שמים דגש על הנקודות הפחות חזקות ועושים הרבה פעילות מהנה, תוך כדי שמירה על עניין והתלהבות של השחקנים".

יש הכנה למשחקים?

"בגדול אין הכנה באופן ספציפי, אבל אנחנו מגיעים מוכנים לכל משחק עם הראש על הכתפיים והרגליים על הקרקע".

מה אתה מאחל לך ולקבוצה?

"להמשיך ולהתקדם חברתית ומקצועית והיות קבוצה מגובשת. הילדים באים ללמוד שבוע אחרי שבוע, עובדים קשה, ואני יכול להגיד שהם בדרך הנכונה. לעצמי אני מאחל עוד הרבה שנים של עשייה ועבודה בהכשרת דור העתיד של הכדורגל הישראלי במערכת המדהימה של טוברוק".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות