fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגת העל: מכבי נתניה תפגוש בשבת את הפועל חיפה

לאחר הכנה לא הכי מוצלחת תצא נתניה למשחק הליגה הראשון שלה בקרית אליעזר. השבוע סיימה הקבוצה את דרכה גם בגביע הטוטו לאחר תבוסה צורבת מול מכבי ת"א 3:0
הצוות המקצועי החדש. מימין בן מרגי, בנין ,נחשוני ועופר בסון
הצוות המקצועי החדש. מימין: בן מרגי, בנין ,נחשוני ועופר בסון (צילום: רולנדי)

עונה חדשה, תקוות חדשות. לאחר עונה פנטסטית אשתקד בה סיימה הקבוצה במקום השני, מכבי נתניה תפתח ביום שבת הקרוב את עונת המשחקים 2012 _2013. באופן פרדוקסאלי הקבוצה תפגוש במחזור הפתיחה את הקבוצה הקודמת של המאמן החדש טל בנין שיחזור שוב לקריית אליעזר, התחנה הראשונה בקריירת האימון שלו. גם לשחקן הרכש עלי חטיב מצפה קבלת פנים לא נעימה וזאת לאחר שעבר יחד עם בנין ועוזרו מאיר בן מרגי לנתניה.

הצוות המקצועי החדש. מימין בן מרגי, בנין ,נחשוני ועופר בסון
הצוות המקצועי החדש. מימין: בן מרגי, בנין ,נחשוני ועופר בסון (צילום: רולנדי)

בנין בנה בנתניה קבוצה שמתבססת על המון צעירים חדשים כשבמרכזם הכישרוניים עומר צלישר, חסן סרחאן כאשר יחד איתם שולבו שחקנים וותיקים מנוסים בדמותם של אחמד סבע, עידן שריקי וקובי דג'אני. אפרופו דג'אני, אחד השחקנים היותר מוערכים בקבוצה כבר חזר לאימונים לאחר ניתוח הבקע שעבר לפני מספר שבועות ובקבוצה מקווים כי יוכל לשחק לפחות בחלק ממשחק הליגה הקרוב.

אם לפני פתיחת המשחקים באירופה ולאחר מחנה האימון נראה היה כי הקבוצה הולכת להבריק ולפתוח את העונה ברגל ימין, הגיעו צמד המשחקים המבישים שהדיחו את הקבוצה מהליגה האירופית מול הקבוצה שסוגרת את הטבלה בליגה הפינית.
אם לא די בכך, השבוע סיימה הקבוצה את דרכה גם בגביע הטוטו לאחר תבוסה צורבת מול מכבי ת"א 3:0. נראה כי במשחק מול הצהובים מקריית שלום, נתניה במלוא סופגת ספוג תבוסה קשה יותר,  על אף שהופיע למשחק בהרכב חזק .

לאחר המשחק נשמעו קולות זועמים מחדר ההלבשה של הצהובים שחורים כאשר הערות בדבר חוסר אחריות היו במרכזם. המאמן טל בנין היה עצבני במיוחד לאור היכולת הדלה של השחקנים, חרג ממנהגו וכינס את השחקנים לאסיפה בתום המשחק במהלכה שטף את השחקנים.

למרות כל אלה בקבוצה ינסו לפתוח את עונת המשחקים ברגל ימין גם עבור אלה שעברו מהכרמל לעיר היהלומים, אך לא פחות חשוב מכך עבור האוהדים שמצפים לעונה חדשה, איכותית ושאולי סוף סוף תסתיים גם עם תואר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות