fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להקת הנעורים אור חבצלות 2017 יופיעו בפסטיבל מחולות בברזיל

אור חבצלות צילום נורית מוזס
אור חבצלות צילום נורית מוזס

200 רקדנים השתתפו ביום ראשון בהופעה מרגשת לקראת נסיעתם של רקדני להקת הנעורים "אור חבצלות 2017" לפסטיבל מחולות בברזיל. הלהקה תשתתף בפסטיבל המחול היהודי, השני בגודלו בעולם, בסאן פאולו, ותמשיך להופעות לכבוד חג החנוכה בריו דה ז'נרו.

המנהל האומנותי והכוריאוגרף של כל שש הלהקות המחול "חבצלות נתניה", ליאור תבורי, יצר את מסורת ההופעות בחג החנוכה. מופע בו יכולים ההורים להתרשם מהתקדמותם של הרקדנים מכתות א' ועד י"ב, מתחילת השנה ועד לעלייתם שוב על הבמה בהיכל התרבות העירוני במופע מסכם עם רפרטואר עשיר וחדש עליו עומלים כולם במהלך השנה.

אור חבצלות צילום נורית מוזס
אור חבצלות צילום נורית מוזס

במופע הסוחף עלתה לראשונה להקת המבוגרים, בני 30 פלוס, אשר נפתחה השנה. הלהקה החדשה מורכבת בחלקה מהורים של רקדני הלהקות הצעירות יותר יחד עם רקדנים בוגרים, המבקשים להמשיך ולרקוד בכל גיל, בקהילה משותפת באווירה משפחתית. בנוסף השתתפו במופע גם רקדני להקה אורחת מביה"ס רבין. הרקדנים בלהקות "עלומים" ו"נעורים" ייצגו את נתניה השנה ברוסיה ובטאיוואן בגאווה רבה, והתקבלו בחום ובהערצה ע"י הקהל המקומי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות