fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא פחות חשוב: מכבי נתניה מינתה מנהל חינוך לקבוצת הנוער

דרור רחמים מונה למתאם תחום החינוך של הנערים ויהיה אחראי על הישגיהם הלימודיים. רחמים אמר השבוע: "התפקיד בעיקרו נועד לתת תמיכה וטיפול לשחקנים והורים אשר יש צורך לסייע להם בבעיות במערכות החינוכיות"
איציק גניש
"כל נושא החינוך והלימודים הוא לא פחות חשוב מהנושא המקצועי". גניש (צילום: רולנדי ברנשטיין )

מחלקת הנוער של מכבי נתניה ממשיכה עם החידושים.  השבוע מונה דרור רחמים כמתאם תחום החינוך של המחלקה. רחמים מצטרף למינויו של ד"ר מרק ורטהיים כמנהל האקדמי של המחלקה, ולגיל פישל בתפקיד הסקאוט ומאמן פיתוח כישרונות.

איציק גניש
"החינוך והלימודים לא פחות חשובים מהנושא המקצועי". גניש (צילום: רולנדי ברנשטיין )

מדובר בתפקיד מיוחד בו ירכז רחמים בן ה-39 את כל נושא החינוך והלימודים של השחקנים במועדון.

"התפקיד נוצר כתוצאה מהאידיאולוגיה של ראשי המחלקה, כי מעבר לצד המקצועי בהתפתחות הילדים והנערים, חשוב לאגודה שהשחקנים הצעירים הפועלים במסגרתה יהיו תלמידים חיוביים במסגרות החינוכיות הפורמאליות ויישאפו להצליח גם בהם", סיפר השבוע יו"ר המחלקה איציק גניש והוסיף: "במכבי נתניה אנו רואים את שחקני הנוער, הנערים והילדים הפועלים במסגרת הקבוצה, ככאלו שבראש ובראשונה, אמורים להיות פעילים באופן הנורמטיבי במסגרות החינוכיות הפורמאליות השונות ולהיות גורם חיובי בה".

במסגרת תפקידו ייתן רחמים מענה וקשר ישיר אל מול הרשויות החינוכיות מול המועדון וזאת על מנת לטפל באופן פרטני: בעיות, בקשות וכל עניין אחר אשר קשור במסגרת החינוכיות אשר עלול "להתנגש" עם המסגרת המקצועית. בנוסף, התפקיד ייתן מענה גם לגבי חניכת שחקנים המתקשים בלימודים, בעיות של הורים מול המערכת החינוכית ועוד.

במהלך השבועות האחרונים הוצג רחמים להורי השחקנים אשר הביעו התלהבות רבה מעצם התפקיד החדש. שחקני המחלקה הגישו לפני מספר ימים את תעודות סיום השנה שלהם לבדיקה של רחמים שאמר השבוע: "התפקיד בעיקרו נועד לתת תמיכה וטיפול לשחקנים והורים אשר יש צורך לסייע להם בבעיות במערכות החינוכיות. זהו בהחלט תפקיד מאתגר ואני נרגש לקראתו".

גניש סיכם: "אני שמח על הצטרפותו של דרור למחלקת הנוער של המועדון, ושמח על התפקיד החדש שאותו הוא אמור למלא. אנו עושים הכל על מנת לשפר את הכלים המקצועיים העונה אך מבחינת מכבי נתניה כל נושא החינוך והלימודים הוא לא פחות חשוב מהנושא המקצועי. אני מאחל לדרור המון בהצלחה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות