fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום חמור נגד תושב נתניה המואשם באונס בעלת מסעדה

כמה מעשי אכזריות יכולים להתקיים בתקרית אחת? גבריאל גדמו מנתניה מואשם כי ניסה לאנוס, לבצע מעשה מגונה, לכלוא, ולשדוד את המתלוננת, כשהוא לא חוסך בקללות ואיומים גם על חיי בנה.
צילום: אילוסטרציה
חשד לאונס קבוצתי בנהריה | צילום: אילוסטרציה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הגישה אתמול (רביעי)  לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד גבריאל גדמו, תושב נתניה בן 30, בגין ניסיון אינוס, מעשה מגונה, כליאת שווא, שוד ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים נכנס הנאשם למסעדה בבעלותה של המתלוננת כששניהם נשארו לבדם במסעדה, נעל הנאשם את דלת המסעדה, ניגש אל המתלוננת ותקף אותה, תוך שהוא מכה אותה באמצעות ידיו, חונק אותה, מאיים על חייה, גורם לה לחבלות ולא נשמע לתחנוניה המבקשים שיחדל ממעשיו. כתוצאה ממעשיו נגרמו למתלוננת חבלות בברכיה והיא דיממה. על פי האישום השני, הנאשם התקשר פעמיים לבן זוגה של המתלוננת וניסה למנוע ממנו למסור מידע למשטרה באשר למקום הימצאו, תוך שהוא מאיים על חייו.

על פי האישום השלישי, התחזה הנאשם בפני שוטרים כאדם אחר, אף שידע שהוא דרוש לחקירה ולא התייצב. לאחר שנלקח לתחנת המשטרה, ניסה להעלים סמים שהחביא בגרבו, וכן תקף את השוטרים במקום. גדמו מואשם בעבירות ניסיון אינוס, מעשה מגונה בכח, כליאת שווא, שוד בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים, שיבוש מהלכי משפט, החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית, התחזות כאחר ותקיפת שוטר.

עוד נכתב בכתב האישום כי המשיב השכיב את המתלוננת על הרצפה תוך שהוא חונק אותה, מגדף אותה ומאיים עליה פן יהרוג אותה. המשיב הוריד בגדיה של המתלוננת, פיסק בכוח את רגליה, הוציא את איבר מינו, וניסה להחדירו לאיבר מינה של המתלוננת מספר רב של פעמים ללא הצלחה וזאת בשל העובדה שלא הצליח להגיע לזקפה ותוך שהוא אומר: "למה זה לא עובד". בהמשך, הורה המשיב למתלוננת להחדיר את איבר מינו לאיבר מינה ומשלא עשתה כן חנק אותה.

כל אותה העת, חנק הנאשם את המתלוננת, גידף אותה "בת זונה" "כלבה", נישק אותה בפיה והכה אותה בחוזקה באמצעות ידיו תוך שהמתלוננת מתחננת שיחוס עליה כי יש לה בן קטן שהיא רוצה לגדלו. בהמשך, הורה המואשם למתלוננת, שתתן לו את כל הכסף שברשותה, אחרת יהרוג אותה. המתלוננת מסרה למשיב 2500 שקלים שהיו ברשותה והמשיב איים על המתלוננת שאם תפנה למשטרה הוא יהרוג אותה ואת בנה וברח מהמקום בעוד המתלוננת ערומה למחצה ומדממת מברכיה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות