fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה שווה דיא סבע?

אחד הגורמים המרכזיים שלוקח את מכבי נתניה בדרך הבטוחה לליגת העל הוא הקשר דיא סבע, שכרטיסו שייך לבית"ר טוברוק. מכבי מעוניינת לרכוש את הכרטיס, ובהחלטה משותפת החליטו אייל סגל ואריק איזיקוביץ' לפנות לאיציק קורנפיין שישמש בורר בעניין הכספי
"אני פה כי אני מרגיש בבית". דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

אחד הגורמים המרכזיים לעונה המצוינת של מכבי נתניה הוא הקשר דיא סבע שעומד במרכז מחלוקת בין מכבי נתניה ובית"ר טוברוק שכרטיסו של השחקן שייך לה. מכבי נתניה מעוניינת לרכוש את כרטיסו ובהחלטה משותפת החליטו הבעלים אייל סגל ואריק איזיקוביץ שלא להכריע את הנושא בבוררות של ההתאחדות לכדורגל אלא לפנות לאיציק קורנפיין, בעבר יו"ר בית"ר ירושלים שיכריע לגבי העניין הכספי.

סבע (24) שגדל בטוברוק ושיחק בעבר במכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקווה כמושאל. ייתכן שחוסר סבלנות מצידו מנע ממנו להיות שחקן מרכזי באחת הקבוצות בליגת העל.

לפני כשנה וחצי, במהלך ההכנות לעונת 2015/16, קרע סבע את הרצועה הצולבת במחנה אימונים של הקבוצה בגרמניה ונזקק לשיקום ממושך. בינתיים הקבוצה ירדה ללאומית ונקלעה למצב כלכלי קשה. בעקבות כניסתו של אייל סגל החליט סבע להישאר בנתניה ולעזור לה לחזור לליגת העל.

הכסף יקבע. דיא סבע (צילום ארכיון: מכבי נתניה)
הכסף יקבע. דיא סבע (צילום ארכיון: מכבי נתניה)

עד כה מציג סבע יכולת מצוינת והבקיע 13 שערים במשחקי הליגה – כבש צמדים במשחקים מול הפועל ירושלים (0:3), מכבי שעריים (2:3) והפועל נצרת עילית (2:5). הרבה בזכותו ולמרות המינוס של תשע הנקודות שאיתו פתחה את העונה, הקבוצה נמצאת בדרך הבטוחה לליגת העל. היא ממוקמת במקום הראשון עם 46 נקודות – 15 ניצחונות, 7 תיקו וללא הפסד.

איזיקוביץ אמר בתגובה: "דיא סבע שחקן נהדר והוא אחראי הבלעדי לעונה הגדולה של מכבי נתניה ולזה יש מחיר. אני סומך על איציק קורנפיין שיקבל החלטה הוגנת לשני הצדדים".

בניגוד לנתניה, הנוער של טוברוק ממשיך לדשדש. בשבת שעברה הודחה הקבוצה מגביע המדינה לאחר הפסד 2:0 להפועל תל אביב. שאר הקבוצות הציגו הישגים נאים. קבוצת נערים ב' עלתה לשלב הבא לאחר ניצחון מוחץ 0:5 על שמשון תל אביב. כבשו: אליאור חסיד (צמד), עדי ווקנין, עמית סלם וניב אלפי. גם קבוצת ילדים ב' ממשיכה לשלב הבא לאחר ניצחון ביתי 2:6 על הפועל מטה אשר. "המטרה של קבוצת הנוער היא לשרוד בליגה. אנחנו מאוכזבים מההדחה בגביע, אבל מתרכזים בליגה", אמרו בטוברוק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות