fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה דירות נמכרו בנתניה בשנת 2014?

נתניה מדורגת במקום השלישי במכירות, במקום השישי במספר התחלות הבנייה ובמקום השני בבניית גורדי שחקים
שכונת חבצלת הקטנה. לא רק מגדלים (צילום: רותי ברמן)
שכונת חבצלת הקטנה. לא רק מגדלים (צילום: רותי ברמן)

שנת 2014 תיזכר כשנה במהלכה נתניה עלתה על מפת הנדל"ן הישראלי עם היקף מכירות של מאות דירות חדשות. על פי נתוני הלמ"ס, נתניה מדורגת במקום השלישי ברשימת היישובים בהם נמכרו הכי הרבה יחידות דיור בשנת 2014 כאשר עד סוף ספטמבר נמכרו בנתניה 788 יחידות דיור. נתון זה ממקם אותה במקום השלישי ברשימת עשרת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות בשנה האחרונה. לעומת התקופה המקבילה אשתקד מדובר בעליה כאשר בשנת 2013 היקף המכירות עמד על 704 יחידות דיור.

עוד עולה מהנתונים כי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הייתה עלייה של 4.7 אחוזים בהתחלות בנייה בנתניה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשנת 2014 התחילו בבניית 1042 יח"ד לעומת 995 יח"ד בשנה שעברה.

שכונת חבצלת הקטנה. לא רק מגדלים  (צילום: רותי ברמן)
שכונת חבצלת הקטנה. לא רק מגדלים (צילום: רותי ברמן)

זאת ועוד. נתניה מדורגת במקום השני ברשימת הערים בהן מוקמים הכי הרבה מגדלי מגורים לאחר שהדיחה את תל אביב מהמקום הראשון. על פי הנתונים, בנתניה מוקמים כיום 2,350 דירות במגדלים בני 16 קומות ומעלה לעומת 2,030 דירות במגדלי מגורים בתל אביב. מהנתונים עולה, כי בחמש השנים האחרונות בניית המגדלים בנתניה הכפילה את עצמה.

סמנכ"ל השיווק בחברת דיזנגוף סחר הבונה בנתניה חנן סגל: "בנתניה ניתן למצוא מגדלי יוקרה מול הים המוקמים בסטנדרט בנייה גבוה וכוללים אבזור ואיכות שלא נופלים מדירות היוקרה בתל אביב ואף עולים עליהם. בנוסף מחירי דירות היוקרה במגדלים הנמצאים על קו החוף בנתניה שפויים ונמוכים בשיעור של כ-60- 70 אחוזים מאלו שבמגדלי היוקרה בתל אביב הנמצאים בסך הכל במרחק של 20 ק"מ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות