fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוח לפיד: אמילי פרי תתמודד למועצת העיר ברשימת יש עתיד

אמילי פרי בת 28 בעלת רשת גנים בנתניה דורגה במקום ה-119 במפלגת יש עתיד בכנסת ותתמודד למועצת העיר בבחירות הקרובות. ברשימת לפיד לכנסת דורגו שלושה מתושבי נתניה: יעקב פרי, ד"ר עליזה לביא והג'ודוקא לשעבר יואל רזבוזוב
אמילי פרי ואירה קיפרברג אשתו של רוזבוזוב
אמילי פרי ואירה קיפרברג אשתו של רוזבוזוב (צילום עצמי)

יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד מכוון חזק על העיר נתניה. השבוע הצטרפה למפלגתו אמילי פרי בת 28 תושבת העיר. פרי דורגה במקום 119, המכונה מקום כבוד ברשימת יש עתיד לכנסת ובכוונתה להתמודד למועצת העיר בבחירות המוניציפליות הקרובות. בשבוע שעבר הודיע חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט, והג'ודוקא לשעבר יואל רזבוזוב על הצטרפותו למפלגתו של לפיד. ברשימת יש עתיד נמצאים עוד שניים מתושבי נתניה במקומות ראליים ביותר: יעקב פרי וד"ר עליזה לביא.

אמילי פרי ואירה קיפרברג אשתו של רוזבוזוב
" יש לי שאיפות ויעדים שהצבתי לעצמי". אמילי פרי (מימין) ואירה קיפרברג אשתו של רוזבוזוב (צילום: עצמי)

פרי, נשואה לרון, אם לשלושה, יזמית ובעלת רשת גני ילדים. בימים אלו היא עושה את צעדיה הראשונים בפוליטיקה כשהיא צמודה לרזבוזוב.
"יואל ואני חברים טובים מאד. עקבתי אחרי הפעילות שלו במועצת העיר והוזמנתי לכנס הראשון של לפיד והתאהבתי באנשים, יש ביניהם שיח טוב. הם מדברים בגובה העיניים ומלב אל לב. אלה אנשים שעוזבים כיסא נוח בשביל להשקיע ולשנות בחברה ובמדינה. הם מעלים לסדר היום דברים שמזמן כבר עזבנו. מדברים על חלוקה צודקת ושוויון בנטל, וכן אין סיבה שבממשלה יכהנו 37 שרים".

ומה יהיה תפקידך?
"אני מרכזת את הפעילות של הרשימה בעיר ימים וברמת פולג. כמי שמנהלת גנים במשך חמש שנים יש לי חוג מכרים המונה מעל 300 משפחות. כמו כן כאמא לשלושה ילדים החוג מתרחב עוד יותר. אני כל הזמן בקשר עם אנשים, עושה חוגי בית, מרכזת פעילים ומתנדבים. יש לי שאיפות ויעדים שהצבתי לעצמי ואני רוצה כבר בקדנציה הזאת להתמודד ברשימה למועצת העיר וכבר הגיעו אלי פניות בנושא.

"ברשימת יש עתיד  שלושה מתושבי נתניה דורגו במקומות ריאליים, וכן יש רשימה של 125 אנשים כפי שמחייב מבקר המדינה, שהיא רשימה של כבוד בה נמצאים פעילים ומתנדבים. המקום 119 בו אני נמצאת הוא לא רלוונטי לכנסת אבל בהחלט מביע הערכה והוקרה על העבודה שאני עושה בנתניה. לגבי הסיכויים של הרשימה אין לי מושג. כל דקה קמה רשימה וחלוקת המנדטים משתנה. אני עושה את המקסימום".

כמה מנדטים את צופה ללפיד בנתניה?
"יאיר משקיע בנתניה ולא רק בגלל שלושת נציגי העיר. לפי הבחירות האחרונות מנדט אחד שווה 40 אלף קולות. השאיפות שלנו גבוהות מאד".

הכתבה המלאה תתפרסם ביום שישי בחדשות נתניה 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות