fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל נשים: אליצור מכבי נתניה פותחת עונה

מאמן הקבוצה זמר רייזמן: "המטרה שלנו היא להגיע למקומות 1-4 למרות שתהיה לנו תחרות קשה עם לא מעט קבוצות"
אליצור מכבי נתניה כדורסל נשים (צילום: רולנדי ברנשטיין)
אליצור מכבי נתניה כדורסל נשים (צילום: רולנדי ברנשטיין)

בעוד כשלושה שבועות תיפתח ליגת העל בכדורסל נשים, כאשר אליצור מכבי נתניה תפתח את העונה במשחק ביתי נגד הפועל ראשון לציון.

בנתניה, מקווים כי העונה הקבוצה תנסה להתברג בצמרת הגבוהה ובשביל כך החתימו לא מעט שחקניות בולטות. תחילה החותמו שלוש הזרות אשלי האוטס, ג'זמין האסל וקריסטין פלורס שמגיעה מהפועל גליל עליון. בגזרת השחקניות הישראליות ישחקו דניאל דקל סנפורד, לירז קניג, נופר שלום שמגיעה מרמת השרון, מאיה איסרוב שמגיעה מהפועל פתח תקווה ודבי איסברג שעולה ממחלקת הנערות של המועדון.

בתחילת השבוע נערכה מסיבת עיתונאים לכבוד פתיחת העונה, שהתקיימה בעיריית נתניה ובה השתתפה ראש העייריה מרים פיירברג-איכר שאמרה: "כרשות מקומית שני נושאים מאוד חשובים לנו ואלו הם התרבות והספורט. אני יכולה לספר כי בהיותי תלמידת תיכון שיחקתי כדורסל ולכן הענף הזה יקר לליבי וחשוב לי. אין לי כל ספק שחשוב לבנות כאן אולם ראוי שישמש גם את קבוצת הנשים וגם את קבוצת הגברים. אני שמחה שקבוצת הנשים מייצגת את העיר בכבוד ופותחת כבר את השנה השישית בליגת העל. העירייה תמשיך לתמוך בקבוצה גם השנה כמו כל שנה בתקציב של כמיליון ומאתיים אלף שקלים".

פיירברג-איכר גם ציינה את דבי איסברג שעלתה לקבוצה הבוגרת מקבוצת הנערות של המועדון ואמרה: "אנחנו שמחים לראות שילוב של שחקנית נתנייתית בקבוצה הבוגרת ומקווה שבעתיד רוב הקבוצה תהיה בנויה על שחקניות מקומיות. אני שמחה לשמוע גם על שיפוץ האולם בבית ספר שרת ולמרות זאת אני מבינה את חשיבותו של היכל הספורט בעיר ומבטיחה לעשות הכול בכדי לפעול בעניין".

מאמן הקבוצה זהר רייזמן אמר: "השאיפה שלנו היא לשחק טוב ולהצליח הרבה יותר מהעונה שעברה. המטרה שלנו היא להגיע למקומות 1-4 למרות שתהיה לנו תחרות קשה עם לא מעט קבוצות. דבר נוסף הוא הרצון שלנו להצליח במסגרת גביע המדינה כאשר עד לא מזמן הגענו במפעל הזה לחצי הגמר והפסדנו רק בנקודה אחת. בנינו העונה קבוצה איכותית שיכולה להוות אתגר רציני לכל קבוצה בליגה". רייזמן התייחס גם לדור ההמשך וציין: "זה משהו שלא בונים ביום אחד. הייתה בעיה בנתניה בשיתוף פעולה אבל לאחרונה בתמיכה גדולה של ראש העירייה ומחלקת הספורט ישנה דרך בכדי לשלב בין כל האגודות בעיר".

אליצור מכבי נתניה כדורסל נשים (צילום: רולנדי ברנשטיין)
אליצור מכבי נתניה כדורסל נשים (צילום: רולנדי ברנשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות