fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל זה התשוקה שלה

קבוצת הנשים של אליצור נתניה סגרה באופן סופי את הסגל והחתימה שתי ישראליות צעירות יחד עם הגארדית ניקי וויליאמס שעשתה עלייה לישראל. "קשה לי להסביר עד כמה אני מתרגשת שעשיתי עלייה וכיהודייה אני נמצאת בישראל"
ניקי וויליאמס
ניקי וויליאמס (צילום באדיבות קבוצת אליצור נתניה)

בהנהלת אליצור נתניה הולכים השנה על קו חדש ובקבוצה סיימו להחתים את כל הסגל לקראת העונה שתחל בעוד כחודש.

ניקי וויליאמס
מחכה בקוצר רוח. ניקי וויליאמס (צילום באדיבות קבוצת אליצור נתניה)

השבוע החתימה הקבוצה את ניקי וויליאמס, (25) המתנשאת לגובה של 1.70. וויליאמס, יהודייה שעשתה עלייה ולכן תחשב כישראלית בסגל הקבוצה.
מדובר בגארדית בוגרת אוניברסיטת "הופסטרה", בעונה האחרונה שיחקה בכל 30 המשחקים של קבוצתה והייתה היחידה שפתחה בחמישייה בכל המשחקים. בעונה זו העמידה וויליאמס ממוצעים של 7.5 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-29 דקות למשחק.

הקבוצה החתימה שתי ישראליות נוספות: ירדן גוט ודפנה מלר, ששיתפו פעולה בנבחרת העתודה של ישראל בשנה שעברה.
גוט, (21) מתנשאת לגובה של 1.83 היא ביתה של שחקנית העבר פנינה גוט ששיחקה בקבוצה לפני כשלושים שנה. מלר,(20) מתנשאת לגובה של 1.68 לקחה יחד עם גוט חלק בקמפיין של נבחרת העתודה באליפות אירופה האחרונה.

מאמן הקבוצה זהר רייזמן: "אנחנו שמחים מאוד לעזור בעלייתה לארץ של יהודיה נוספת על מנת שתשחק כדורסל בישראל. ניקי אמורה לחזק את עמדת הרכזת ולתת ניסיון ומקצועיות לעמדה זו. אנחנו מאחלים לה וגם לקבוצה המון הצלחה העונה".

וויליאמס: "קשה לי להסביר את ההתרגשות שלי לאחר שעשיתי עלייה ואני בישראל כעת. כאחת שגדלה כיהודייה תמיד רציתי להגיע לישראל ולראות ולהתנסות בכל הדברים עליהם שמעתי. כדורסל היה מאז מעולם התשוקה שלי, השילוב בין שניהם יהיה בעל השפעה לשנים ארוכות עבורי. אני מחכה לקוצר רוח ללמוד דברים על ישראל ולתרום לקהילה בישראל על ידי כך שאהיה חלק מאליצור נתניה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות