fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירונה פוליטי מנהלת אגף חינוך בעמק חפר

ירונה פוליטי מנהלת אגף חינוך. צילום עצמי
ירונה פוליטי מנהלת אגף חינוך. צילום עצמי

ירונה פוליטי נבחרה למנהלת אגף החינוך במועצת עמק חפר. פוליטי תושבת בית ינאי מחליפה בתפקיד מנהלת האגף את כרמית ברגמן-סמוראי וחוזרת לאגף החינוך בו שימשה שבע שנים כסגנית מנהלת האגף.

ראש מועצת עמק חפר, ד"ר גלית שאול: "ירונה היא אשת מקצוע מעולה, אשר שבה אלינו אחרי שצברה ניסיון משמעותי במערכת החינוך של כוכב יאיר-צור יגאל, שאותה ניהלה בהצלחה רבה. לצד זאת, יש לה היכרות מעמיקה עם מערכת החינוך בעמק חפר – והיא זוכה להערכה גדולה בקרב צוותי החינוך. אני מאמינה שירונה היא המתאימה ביותר להוביל בתנופה חדשה את התהליכים שברצוננו לקדם, על מנת ליצור מערכת חינוך חדשנית, איכותית וטובה יותר בעמק חפר. אני מודה למנהלת האגף היוצאת כרמית ברגמן-סמוראי ומאחלת לה הצלחה בהמשך הדרך".

ירונה פוליטי צילום פרטי
ירונה פוליטי צילום פרטי

ירונה פוליטי נשואה ליוסי ואם לתום, עומר, גיא ועמית, בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ופסיכולוגיה חינוכית יישומית: "אני שמחה ונרגשת, שכן אני חשה שזו הזדמנות לעשייה בראייה של התחדשות וצמיחה, ומאמינה שיהיה אפשר בדיאלוג וברגישות לפתח ולקדם את החינוך בעמק. יש לי שותפים נפלאים בהנהלת המועצה, באגף החינוך וכמובן בצוותי החינוך בגנים ובבתי הספר. תפיסתי החינוכית דוגלת קודם כל בהנחלת ערכים של אנושיות, אהבת אדם, פתיחות, שקיפות, סובלנות וקידום מערכות יחסים בדרך של שיח מכבד ואני מתכוונת להמשיך ולהוביל באותה דרך. עבורי התפקיד הזה הוא אתגר, מחויבות והזדמנות גדולה. בהצלחה לכולנו!".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות