fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יותר מ-2800 ילדים ייקלטו בגני הילדים בנתניה

במערכת החינוך בעיר הושקעו השנה יותר מ-130 מיליון שקלים. נבנו ארבעה בתי ספר ו-36 גני ילדים לגילאי שלוש ומעלה. 60 גננות מנתניה, הוכשרו בקורס גננות- מאמנות
גם לכאן הפורצים מגיעים. גן ילדים בנתניה (צילום: רותי ברמן)
גם לכאן הפורצים מגיעים. גן ילדים בנתניה (צילום: רותי ברמן)
גן הילדים בעיר ימים. צילום: רותי ברמן
גן הילדים בעיר ימים. (צילום: רותי ברמן)

מערכת החינוך בנתניה פותחת את שנת הלימודים תשע"ד עם תקציב של יותר מ-130 מיליון שקלים. התקציב השנה מייצג את יישום החלטות ועדת טרכטנברג להחלת חוק חינוך חינם מגיל שלוש. מהלך זה כולל בינוי מואץ של עשרות מוסדות חינוך חדשים ותוכניות חדשניות.

סגנית ומ"מ ראש העירייה, ד"ר אביטל לאופר, הממונה על החינוך: "שנת הלימודים הקרובה תתאפיין במהלכי חינוך חדשניים ופורצי דרך, תוך מיצוי יכולותיהם של התלמידים וקידומם, בשנה זו נמשיך בפיתוח הייחודיות של בתי הספר ופתיחת אזורי הרישום לכיתות א' בעיר, בהנחיה של משרד החינוך, וכן נמשיך לשים דגש על החינוך הערכי".

בנתניה ייקלטו השנה 2880 ילדים בני שלוש בגני הילדים ברחבי העיר. העירייה השקיעה בקיץ האחרון מיליוני שקלים בביצוע עבודות בינוי, שדרוג, שיפוץ ואחזקה במוסדות החינוך, כאשר הושם דגש על בניית 36 גני ילדים חדשים לצורך יישום החלטות ועדת טרכטנברג ליישום חוק חינוך חינם מגיל שלוש. הושלם הבינוי בבתי הספר, נבנו אולמות ספורט והסתיימו עבודות שיפוץ ושדרוג תוך שימת דגש על נושא הבטיחות, בניית מרכז לגיל הרך ועוד.

הכתבה המורחבת ביום שישי "בחדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות