fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוצאים למלחמה

היום (שני) משחק מרכזי בין במכבי נתניה למכבי תל אביב. בנתניה מודעים לחשיבות המשחק, לאחר התיקו המאופס בשבוע שעבר וינסו לעקוץ את הקבוצה המבטיחה מקריית השלום. פיראס מוגרבי חתם בלאנס
השחקנים עולים לחימום
הרכב לא ברור.מכבי נתניה (צילום: רולנדי)

מכבי נתניה תעלה הערב (שני) למשחק המרכזי של המחזור השני בליגת העל בכדורגל מול מכבי ת"א כאנדרדוג מובהק. השחקנים של בנין עדיין לא התחברו לחלוטין, ולמעשה גם ההרכב הפותח עדיין לא גובש באופן סופי וזאת בעקבות פציעות של שחקני מפתח וכן בשל היכולת המאכזבת של חלק מהזרים.

מול נתניה כאמור תתייצב הקבוצה המאיימת ומעניינת ביותר בליגה בדמותה של מכבי ת"א עם שלל כוכביה. הקבוצה מקריית השלום מגיעה אחרי ניצחון גדול על מכבי חיפה במחזור הפתיחה 1:2 ולרעת נתניה תשחק גם העובדה כי המשחק יתקיים באצטדיון רמת גן וזאת בשל העובדה כי בניית האצטדיון החדש טרם הסתיימה.

מאמן הקבוצה טל בנין יפתח ככל הנראה עם אותו הרכב שסיים בתיקו 0:0 במחזור הראשון מול הפועל חיפה. ההרכב המשוער למשחק הערב: סנאמו, פינאס, קרופניק, לוי, שטרית, בנימין, שבחון, שג'אני, חטיב, שריקי, סבע.

בתוך כך השבוע הסתיימה סאגת פיראס מוגרבי כאשר קשר הקבוצה בעונה שעברה חתם בקבוצת לאנס הצרפתית שתשחק העונה בליגה השנייה.

השחקנים עולים לחימום
הרכב לא ברור.מכבי נתניה (צילום: רולנדי)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות