fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יגאל אלון וישורון לקחו את כל הקופה

אליפות בתי הספר של נתניה משכה אליה מאות צופים נלהבים שצפו בבתי הספר יגאל אלון וישורון לוקחים את הגביע
שתי קבוצות הכדורסל במצב רוח מנוגד (צילום-עידו ארז
שתי קבוצות הכדורסל במצב רוח מנוגד (צילום-עידו ארז)

במסגרת הפעילות העירונית לעידוד הספורט קיים השבוע אגף הספורט העירוני בנתניה טורניר כדורסל בין נבחרות הבנים והבנות בבתי הספר היסודיים בעיר. מאות תלמידים, הורים ומורים הגיעו לצפות במשחקי הגמר בבית הספר ריגלר ועודדו את השחקנים. משחק הגמר של הבנות הפגיש את נבחרת בית הספר יגאל אלון והנבחרת של בית הספר יונתן, והסתיים בניצחון של בית הספר יגאל אלון, משחק הגמר של הבנים היה בין נבחרות בתי הספר יונתן וישורון והסתיים בניצחון לישורון. בין המשחקים נהנה הקהל מהפנינג וממופעים של בנות בתי הספר יונתן ויגאל אלון, כאשר גולת הכותרת הייתה הופעתו של הזמר הצעיר אלירן לנדה, תלמיד בית הספר יונתן ובוגר העונה הראשונה של תכנית הטלוויזיה בית הספר למוסיקה.

בתום המשחקים התקיים טקס הסיום וחלוקת הגביעים במעמד מ"מ ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר וסגנה, אלי דלל, המפקחת על החינוך הגופני במחוז, טלי קשתי, מנהלות בתי הספר יונתן, ישורון ויגאל אלון ומנהל אגף הספורט בעירייה, מוטי שעיבי.

מעודדים פעילות ספורטיבית. טורניר הכדורסל (צילום: עידו ארז)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות