fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמישית מנגני תזמורת הנוער של ישראל מנתניה

24 נגני הקונסרבטוריון העירוני השתלבו השנה בתזמורת הנוער הלאומית. שני ההרכבים כוללים יחד כ-110 נגנים
התזמורת קונסרבטוריון עם מוטי מירון (צילום: רן אליהו)
תזמורת קונסרבטוריון עם מוטי מירון (צילום: רן אליהו)

למעלה מחמישית מנגני תזמורת הנוער הלאומית של ישראל הינם תלמידי הקונסרבטוריון העירוני נתניה ולאחרונה הופיעו במסגרת קונצרט הגאלה של תזמורת הנוער הלאומית שנערך בתיאטרון ירושלים.

24 נגני הקונסרבטוריון העירוני השתלבו השנה בתזמורת הנוער הלאומית, בתזמורת הייצוגית וגוף העתודה. שני ההרכבים כוללים יחד כ-110 נגנים. הנגנים מנתניה הגיעו לתזמורת לאחר שעברו מיונים מוקדמים מבין אלפים שהגישו את מועמדותם. ועדה המורכבת מאנשי מקצוע בכירים בתחום בחרה לבסוף את הנגנים על פי רמתם. לנתניה הנציגות הגדולה והמשמעותית ביותר.

פרויקט תזמורת הנוער הלאומית מובל על ידי משרד החינוך, כאשר הרעיון מאחוריו הוא לתת ביטוי לטובי הנגנים הצעירים בישראל שאמורים להוות את דור ההמשך בתחום המוסיקה בארץ.

הפרויקט נחשב לאחד המושקעים של המשרד וכולל בתוכו שיעורי העשרה רבים המתקיימים במסגרות קמפוס מיוחדות, בעיקר בחופשות הארוכות ובכלל זה גם בחופשת הקיץ.

מנהל תזמורת הנוער מוטי מירון: "המצוינות אינה מגיעה מחלל ריק, אלא כתוצאה מעירייה והיכל תרבות שמשקיעים המון כדי שהתקדמות כזו תקרה. אנחנו מעודדים כי זה נותן דחיפה עצומה לקונסרבטוריון. כאשר הנגנים חוזרים מהתזמורת הלאומית הביתה, הם חוזרים עם מוטיבציה וציפיות אדירות מעצמם. הם הופכים להיות חוד החנית במישור המקומי, וזה מועיל לנו מאוד ברמה העירונית".

התזמורת קונסרבטוריון עם מוטי מירון (צילום: רן אליהו)
תזמורת הקונסרבטוריון עם מוטי מירון (צילום: רן אליהו)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות